jessicaericson

Alla inlägg under maj 2011

Av jessica - 28 maj 2011 13:41

Anna här har du ett klipp på vilken tröja jag snackade om igår! x)


jag har inte bloggat på ett tag men de är bara för vi har massor med jobb som ska vara klara innan onsdag, så jag har inte tid att blogga just nu! :(



Av jessica - 20 maj 2011 09:56

för nån vecka sen så skickade vi olika sms till 118800, då tog jag en bild på mig och frågade vilken kändis jag var lik och jag ver lik Milla Jovovich, sen sökte jag på google jag var inte lik henne! :O  

  eller vad tycker ni?

Av jessica - 20 maj 2011 09:39

Nu har jag varit hemma från skolan i tre dagar, och dom dagar har jag ängnat åt att kolla på TWILIGHT, jag verkligen ÄLSKAR FILMERNA!! Jag vill verkligen se den fjärde filmen!, jag har juh inte läst böckerna så jag ska nog läsa den fjärde, hihi! vill veta vad som händer!!!

   

 jag tyckte att den här bilden var lite freesig! :D


men nu ska jag fortsätta kolla på filmen!, jag är på new moon, sen ska jag kolla på eclipse sen ska jag börja om igen! :'D

Av jessica - 15 maj 2011 12:53

Idag äre fult väder så då kan jag passa på att jobba lite med olika skolarbeten, nu sitter jag här med olika religion böcker. Vi gör ett grupparbete i So:n och jag jobbar med Anna och Nojjan och vi ska skriva om Judendomen, Islam och ETT MÅSTE är kristendomen och de är kristendomen jag skriver om. Men problemet är jag vet inte vad jag ska skriva om och jag vet inte vad de är för skilnad på katoliker och protestander! ALLT är helt fuckup! D: ...
Men nu ska jag fortsätta att jobba så att man hinner klart, så man får betyg i so i år! >.<

Ciao!

Av jessica - 15 maj 2011 12:42

  New Yorker 99 :-

  Hm 99:-

   Hm 99:-

De här var Torsdagens inköp, nu får ni se gårdagens inköp:

  två shorts från ginatricot 149:-

  

   Cubus 249:-

  Cubus 74:- REAAA!! 

  Cubus 199:-

och sen ett vanligt vittbas linne från ginatricot!

Nu har man uppdaterat gaderoben lite gran då! 

Av jessica - 14 maj 2011 17:13

idag har jag varit på stan med mamma, hittad 2 tröjor, 2 shorts och 1 kofta, bloggplatsen bråkar med mig, kan inte ladda upp bilder, så ni får se på kläderna en annan dag. Ni får även se de jag köpte i torsdags! ^^

Av jessica - 13 maj 2011 15:45

http://cdon.se/film/justin_bieber%3a_never_say_never-13359410 ?

Äre här man beställer Justins film eller snarare bokar? Jag fattar inte vad de menar! D:


Men de har blivit ett litet oväntad bloggpaus! Får hoppas att de inte blir de igen! Men i går var de iaf studiedag, sov i Sannas mosters lägenhet med Sanna!, HAHA vet inte varför, eller jo de gör jag men allat är het fucking up! x) kul vare!   vi gick på stan hittade lite saker, ska på stan med mamma imorron så får ni se allt jag har köpt!   

bildbomd kanske? JADÅ! ♥

            lite suddig, men skit söt! ♥             

I söndags så konfirmarade jag mig, då fick jag massa roliga sakar  

jag fick en system kamera, Nikon D3100, berlockarmband + berlock, smyckehängare, hehe vet inte vad de heter! och pengar!  

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards