jessicaericson

Alla inlägg under juni 2011

Av jessica - 30 juni 2011 13:42

HEJ BLOGGEN!!, HAR SAKNAT DEJ!

Är hemma från Bulgarien nu! Kom hem hlav tre på natten, vi var tvugna att lämna hotellrummet kl 12 när bussen till flygplatsen gick halv sju? :o .... Fast vi fixade så att vi fick ha de längre! :)

 Här får ni lite bildern:

  

utsikt från balkongen! 



 

 hotellet, hotellrummet

       

massa svalbon!  

     

Lite bilder på byn vi bodde i, de fanns ingeting att göra där, blev besviken på Blugarien och där vi bodde! :(

de som gjorde mig besviken var att de inte fanns några palmer (xd), jag som älskar palmer!!

bulgariska hallon, super goda va de! :)  

 

passionsblomma!

   

häst på vägen? :o suddigbild 

         

på väg till hotellet...

Av jessica - 21 juni 2011 10:36

De här blir de sista inlägget på en vecka, om några timmar ska vi åka till arlanda!

Vi har All InClusiew på hotellet!, de är skit skönt men får hämta vad som helt när som helst! ;) kommer typ gå upp 20 kg när jag är borta!! :( När jag kommer hem har jag lovat mig att jag ska börja träna, har blivit jätte tjock! :(


Igår kväll laddade jag in lite "ny" musik på min Mp3 för min mobil är juh på lagning och mobilen jag har nu har inget minneskort! :/    


Nu ska jag klä på mig lite och fixa de sista!


SES OM EN VECKA



IGEN!!   

Av jessica - 20 juni 2011 21:33

                        Bilder från kyrkan, hannes var fotografen på de flesta kort! :)       Alla cheyer samlade, alla var super fina! :D   GLAD CHEY? :D   tårtskäraren skär tårta! O.o   gull!   fina skor.. vänta fina cheyer!! :)

Pennan när hon ska hem, inga skor?, konstigt... NEEEJ!  

  Nojjan när hon ska hem, ont i fötterna? :)  

super söta ceyer! de var fullt i bussen när vi skulle hem så de fick sitta i trappan och jag fick stå upp, hatar att stå upp i bussar!!, men vägen var inte så lång! :)       Har jag fått mitt betyg, bättre än förra året! (y)


Tänk nästa år ska vår klass splittras! Kommer inte bli kul kan jag säga!, kommer bli floder! :'''( börjar nästan gråta så fort jag tänker på de! :(

ÄLSKAR ER KLASSEN!!!     

Av jessica - 20 juni 2011 18:24

Nu har jag precis ätit våfflor! :D MUUUUMMSS!!  

Nu är min mobil på lagning igen, så jag får hoppas att Media Markt fixar min mobil och inte bara laddar den i 2 dygn! -.- Men nu har jag inte lika ful som förra gången, men de är fortfarande en Nokia, jag trivs inte med Nokia utan jag vill ha Sony Ericson! Men de är bättre att ha en mobil än ingen alls! ;) 


Men nu ska jag ta bort mitt nagerlack och måla på nytt, både på tår och fingrar! De ska bli rött tror jag, de var längesen jag hade! ^^  

å

Av jessica - 20 juni 2011 14:46

Ni ska få se bilder från skolavslutningen, men jag vet inte när de blir av!, ikväll eller när jag kommer hem! :/

Av jessica - 20 juni 2011 14:40

  Jag visste inte att dessie sjung!? låten var helt okej eller jag har bara lyssnat på den 1 gång, heheh! :)

Låten finns på Spotify, så att ni vet! ;)

Av jessica - 20 juni 2011 14:11

Nu har jag ätit lunch, jag var en riktig buse idag för jag åt framför datan! :D

Nu ska jag damsuga lite gran, de har blivit så skitit sen vi slipade bort en knöl i golvet!, vi ska/har laggt nytt golv i hallen! :) vi har lagt svart klinker sen ska vi lägga trä resten... de kommer bli jätte fint!!

Vi har gjort om nästan hela huset sen vi flytta hit, eller de känns som de. Vi har gjort om mitt rum, satt upp en annan fondvägg i mammas och jörgens sovrum, vi har tapetserat om i köket och hallen, de sitter likom ihop! nu lägger vi nytt golv! De här har vi gjort på ett och etthalvf år! :o

De var nog inte så många som fattade vad jag snackade om för de gör inte jag! :s 


Ganska ovärt inlägg, men de jag ville säga var att jag hade ätit lunch och att jag skulle damsuga, jag hatar att göra de!! :( 


   bjuder på en bild!    gullig svamp!   

Av jessica - 20 juni 2011 08:20

Go'morron!

nu har jag varit vaken ett tag!, ska kolla på sommarlovs morron snart, om de är bra program annars kan de gå och dö!

Jag har inget att göra idag!, kommer bara sega framför datan eller TVn...Nu har jag fått ont i halsen, jag vill inte bli sjuk till vi ska åka. Jag vägrar!!!

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards