jessicaericson

Alla inlägg under juli 2012

Av jessica - 30 juli 2012 12:58

Nu ska jag berätta vad jag har gjort de senaste veckorna, jag börjar med att jag har köpt världens bästa album!   sen har jag varit på cityfestivalen med linnea och då såg vi loreen, som av asgrym! love 


 


sen åkte jag till fjällen:

                                     fett med geyy!                                  myggbett så jag svullnade upp i halva ansiktet :(   stugan!   detta är ulrik, han har blivit väldigt hårig! :o    

det var en bra resa, dock så blev det inte så mycket vandrig som jag ville att de skulle bli. Vi ska åka tillbaka till fjällen vecka 33. hoppas att det blir mer då!


berättar mer sen, för nu ska jag till stan och hämta ut mitt id.kort ses


Av jessica - 28 juli 2012 23:29

Jag vet att jag lovade er att jag skulle blogga snart igen, men jag har inte haft tid med de bara. Varit lite upptagen denna vecka, som igår natt tillbringade jag i göteborg tillsammans med 66 tusen andra människor! Imorron blir min bror 18 så då kommer de hit lite folk, men jag hoppas att de blir bloggning av på måndag!

Av jessica - 15 juli 2012 18:52

Jag har inte bloggat på jätte länge nu känner jag, men jag har varit lite upptagen. Berättar lite om de någon annan dag för nu ska jag kolla på GG och bara chilla lite!

  kan den blåa himmel komma tillbaka, så att man kan få lite sol igen!!

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards