jessicaericson

Alla inlägg under augusti 2011

Av jessica - 31 augusti 2011 15:53

kollade på musikvideo till hearts in the air- eric saade nyss, igen. För första gången jag såg den blev jag lite irriterad så jag stängde av den men idag kollade jag på hela! Jag blev lite irriterad för att de känns som om han har härmat Justin lite grann.. -.-

de som irriterar mig är i början, asså de är kanske inte så stor sak men ändå.. 

tekten i eenie meenie och tvspelen i one time! 

Av jessica - 29 augusti 2011 18:56

hehe, drev med rubriken! men de jag ville var bara att en vän till mig berättade att igår var det ett år sen vi hade en tjejkväll hemma hos mig, hehe! tyckte att de var lite kul att veta! de är typ de mysigaste och bästa som finns   

           några super fina bilder från den kvällen! Älskar er så himla mycket, vet inte vad jag skulle göra utan er!    

Av jessica - 27 augusti 2011 18:53

Tänkte berätta lite mer om igår!, om alla undrar varför Danny var i västerås så var de bara för att vi har en ny scen på zigmatorget och den invigdes igår, de var lite olika uppträdande- sång och dans, interjuver och lite sånt. De började kl 12 på dagen men Danny Benny skulle inte uppträde fören kl halv 4, så.. buss direkt efter skolan. När vi kom så snacka en tant typ, sen kom de min gamla danstränare och dansa, de var lite olika som dansa, de var jätte diktiga!   sen skackade tanten lite mer sen kom danny och sjung, han sjug tre låtar;

minafavorit låtar!    sen singerade han och sånt, sen hände de väll inge mer den kvällen, jag har typ 400 biler på danny, jag filmade oxå men de blev jätte dåligt ljud, de var basen som fjorde de! duma bas!

 man fick en ros, kasta den till danny!    han fick en ros i huvet! :(  


men igår kväll skrev sanna till mig, att jag, sanna, anna, pennan och neu skulle till hökåsen och kolla på när david och hannes spelade match, de skulle spela mot varandra, så igår kväll bestämmde jag att jag skulle ställa klockan på 8, men jag han somna innan de, men.. jag vaknade typ 10 i 8 så då tänkte jag, jag kan ligga kvar i sängen en liten stund till... men som vanligt somnade jag om, så då kommer mamma in till mig och ba du ska nig vakna nu för du har lite brottom, klockan var kvart i 9 och mamma skulle skjutsa mig till bussen halv 10!! :O så jag fick de lite stresstigt!, eller om jag ska vara helt ärlig fick jag de inte! hehe, sen när vi skulle hem gick de inte så jätte bra, vi kollade fel på busslistan :(


Nu ska jag gå och kolla på film med min mamma, hehe, vi ska kolla på himlen är så skyldigt blå, eller vad den heter, ska få frukt sallad till de oxå! :) blider från dagen kommer in senare! :) skojig dag!   


de tog lite lång tid att skriva de här inlägget, kom lite imellan, börja skriva kl 7.. hiih!

Av jessica - 26 augusti 2011 19:57

kommer inte kunna sova inatt D: ... FICK TRÄFFA DANNY!!!! 
ni får inte tro att jag skryter för de gör jag verkligen inte, men är super glad! :D

Av jessica - 26 augusti 2011 19:43

Nu har jag ätit lite mat, idag efter skolan åkte jag in till stan som jag sa igår, med några från min skola!, de hade sett danny 5 ggr! :D Han var helt.. helt.. helt.. fantastis!!! När han hade sjöng klar de de att kan bara skulle singerna hans skivor som man var tvungen att köpa, blev jätte lessen! :( men de visade sig att han skrev autografer ändå, fick en en autograf, sen en på skon och ett kort med han!! :'''D SUPER GLAADDD!!! Molly fick en kram!! :O ville oxå ha en!!

       


Nu ska jag gå hem till mina danny vänner! ^^,  

Av jessica - 25 augusti 2011 22:13

god kväll bloggen!

har inte skrivit sen jag åkte till helsingborg, men bara så att ni vet lever jag fortfarande! ;)

skolan har börjat igen nu, imorron äre skola men efter skolan ska jag ner till stan och kolla på danny och anda bajsar! De ska bli kul! :D

Ska gå och borsta mina tänder sen blire sova! :)

haha, jag ska var hårstaylist till min kompis några gånger och för de så får jag pengar för?, inte för att jag vill de men ändå?, inte hur knäppt är de? för att fixa håret på en liten männisa lixom? :O aja, ville bara säga de! ;) 

har pimpat min bokhylla lite mer nu, svårt att gissa med vem..          super sött!!   

goodnight, dream sweet!   

Av jessica - 7 augusti 2011 08:57

jag låter rubriken tala, eftersom jag ska till helsingborg idag så kommer jag inte kunna blogga tills på fredag för de är då jag kommer hem! jag och sanna ska ta tåget ner till helsingborg, 12.10, SJÄLVA!? vi får se hur de går, vi kanske kommer till kirrona (stavas?) istället! för er som undrar ska vi "hälsa på" sannas farmor och farfar! de är super söta!! ♥

Men nu kan jag inte sitta här, måste fixa mig och ordna de sista för resan, som jag ska vara helt ärlig är jag lite nervös! ;/


hinner kanske inte blogga innan jag åker till sälen, så då får ni vänta tills jag kommer hem därifrån! :( BYE!


♥ J
 

Av jessica - 4 augusti 2011 17:23




Min gamla:
 

Min nya:  

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards