jessicaericson

Alla inlägg under januari 2012

Av jessica - 30 januari 2012 18:54

   älskar verkligen den här bilden, tycker att den är jätte söt!
känner att jag har gjort många inlägg på bloggen idag, men varför inte? allt för att slippa So'n typ, hehehe! blev ingem promenad med Leo. Nu ska jag fortsätta skriva på min F*cking so ;pppp 

Av jessica - 30 januari 2012 17:01

   så söt katt jag har, puss på dig pluttis! ♥  lite olika bilder från året!

Av jessica - 30 januari 2012 16:28

ska strax börja plugga SO, har prov i morron så ska läsa igenom de jag har skrivigt och lite så.

Lyssnade nyss på You beling with me med Taylor Swift. Jag vet att den är ganska så gammal, men tycker att musik videon är så söt, jag typ gråter.. HAHAHAHA! Nej de gör jag inte men jag ryser så mycke ;) hihih

Efter maten ska jag ut och gå med Leo! ;) hehe

Av jessica - 29 januari 2012 18:28

Nu är mamma och jörgen och hämtar mat, så blir ett litet fort inlägg på bloggen! Men sitter och pluggar SO för fullt, vill behålla mitt betyg, skulle inte vara fel och höja sig ännu mer! ;) Ska även plugga SO med min bästa beejbo imorron! Hittade jätte roliga smilisar på facebook idag, djur lixom? weird! så om ni vill ha en är det bara att säga till! 

du är så vacker! ♥♥  

Av jessica - 29 januari 2012 17:13

Idag när jörgen kom hem från stickholm kom han hem med ett munspel, och gissa vad? JAG SKA BÖRJA SPELA MUNSPEL!! Men de är inte seriös, ska träna hemma! Kommer bara spela nån dag sen kommer jag ha glömt bort de!

men mitt munspel är av plast, den är orange oxå!  hihihi

Av jessica - 28 januari 2012 15:19

                   Har typ spenderat hela dagen åt att göra olika outfit's allt är från HM! mycket fint finns det iaf!

Av jessica - 27 januari 2012 22:43

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Efter skolan följde jag med Anna hem, vi spelade in en massa videos! om ni vill se dem checka in där --> http://aalltidannaa.bloggplatsen.se/. <--

 inte världens finaste bild på mig, men ville bara säga, att jag var med den fina kvinnan till höger om mig idag. Och mannen kvinnan till vänster om mig är min fina sjukling, som nu har varit sjuk i två veckor D: tycker verkligen synd om dig bejbii!! ♥ Saknar dej gör jag oxå, krya på sötnoos! puss på er, love u!

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards