jessicaericson

Alla inlägg under september 2011

Av jessica - 28 september 2011 07:27

Ska packa i Ggympakläder,de är verkligen ett as fult ord, sen ska jag ringa bästa vän och påminna henne om att ta mig sig lite pengar till mig och sen mitt tandborstfudral som jag glömde när jag sov hos henne i måndags! :)

sen drar jag till skolan, har inget roligt ämne idag..

IDAG FYLLER CHANIE ÅR OXÅ!! GRATTIIISSSS

  ❤

Av jessica - 27 september 2011 17:44

klippet är filman från TV, så de är inte så jätte bra bild eller ljud.

Nu har jag hittat klippet från filmen fastfive! Jag bara älskar de, men jag vet inte varför! 

NU ska jag jag plugga matte..

Av jessica - 27 september 2011 17:39

  bilden berättar ganska mycket vad jag ar gjort fram tills nu! ;)

Men nu ska jag plugga matte, för jag har inte börjat me kapitlet och vi ska ha prov på freda.. ;s

Av jessica - 26 september 2011 20:29

Nu har jag kollar jag på Idol.

Idag hade vi studiedag, man hör juh på namnet vad man ska göra.. men de skiter jag i,gick i det ya shoppingcentret på Erikslund och sen vid fyra klippte jag mig, dock så hittade jag inget på stan, behöver verkligen nya kläder, har typ inget att sätta på mig! D:

Får gå på stan snart igen, när jag har lite pengar! :)

eller jag köpte 90st tuggumin! hehehe..

Nu ska hampus sjung, han är så söt!☀

 

Av jessica - 25 september 2011 18:37

Nu ska jag packa min väska sen far jag till Bestis! ska sova där, sen imorron ska vi till erikslund centret med Mathilda, Anna (?), de ska bli roligt! sen vid fyra typ, ska jag klippa mig! :/ vill inte klippa mig men jag måste om mitt hår ska bli längre och de är juh presis de jag vill att de ska bli. Tror inte att de blir nå mer bloggning ikväll, men vi får se!

 

Av jessica - 25 september 2011 13:09

Jag ville bara säga att jag verkligen älskar lil killen som säger 'HEY! it's Chirs Brown' han är så jävla söt så man bara vill kissa på han!! diggar låten oxå ;)

Nu ska jag fortsätta skriva på engelskan så man får sova hos bästa ikväll! :)

Av jessica - 25 september 2011 10:48

tycker att det första klippet är roligast, men de är juh inte på riktigt :(

Av jessica - 24 september 2011 15:13

senare i kväll ska jag till pennans place, ska på kalas!  pennan fyller nänligen år imorron! GRATTIS HÖRRU!

   hehe, tog bilden nyss.. har flätor i hela håret, igen ;)

Nu ska jag fortsätta skriva på NO:n men jag vet inte vad jag sak skriva mer.. vill skriva mer men kommer inte på nått D:

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards