jessicaericson

Alla inlägg under februari 2012

Av jessica - 28 februari 2012 22:02

Idag har jag tillbringat dagen men Molly och Malin. På förmiddagen så var vi ute och tog kort, men de blev inte så mycket för när vi väl kom ut så skulle jag hem och äta, PPPPP

Ikväll ska jag sova hos dom, just nu kollar vi på så flippat, JUSTIN BIEBER är medn! <333 Om 2 dagar fyllar han ARTOOONNNNN!!!! ÅHHHH!!!!

Visar vad vi gjorde idag, men imorron för nu ska jag vara lite social med dom! Hare så bäässt!! <3      fina vi är! ♥ 

Av jessica - 28 februari 2012 21:59

Eftersom jag inte har nått att blogga om, så sa mattie att jag skulle blogga om henne!! 

Hej Mattiebooi!! :) Jag mår bra, och hoppas att du oxå gör de! ^^

Du är en underbar vän, snäll, omtänksam, gullig och JÄTTE SNÄLL kompis, alla borde han en vän som du!!   Vi har gått tillsammans sen dagis och nu är den tiden över, de har varit 11/10 underbara år med dig!! Fast vi började vara mer och mer i 7:an, vet inte varför vi gjorde de, men de är jag verklige glad över att vi gjorde!! Vi delar många fina minnen tillsammans, typ som happy birtday! Det är bara vi som kan höra den gulliga rösten i våra skallar!! Vill bara att du sja veta att du är underbar vän och att du är bäst!!! OCH att jag ÄLSKAR DEJ JÄTTE MYCKET SÖTIS  

               För fan, höll juh på och glömma skriva att... du är juh roligt oxå!!   

26

Av jessica - 25 februari 2012 19:33

Idag fyllar Danny år, han ska även upträda i melo ikväll! Om han går till final, de ska jag se till att han gör, så borde de bli en bra födelsedagspresent! :') Stort grattis till dig Danny, lycka till i kväll håller mina tummar ♥

       

U.S

Av jessica - 25 februari 2012 17:11

Idag har jag varit på stan med mamma, tyckte att de behövdes lite nytt.. Skulle egentligen ha kommat på fotboll men de hann jag inte, en annan gång.

Det här var det jag köpte iaf:

    jag älskar shortsen!! <333


Av jessica - 25 februari 2012 17:07

Igår när jag var ute och gick med malin så tog jag kort på solnedgången, alltid lika fint!

Av jessica - 22 februari 2012 17:55

Kom hem från en liten walk med Leonorna(+picke), gick inte så jätte längt för jag ska plugga matte snart. Ska gra klart Hk upgiften först! ;) Men så klart skulle jag halka när vi var ute och gick, har fårr blåmärke på min arbåge och mitt knä.. :(

 

Av jessica - 22 februari 2012 09:41

Nu sitter jag och kollar på lyxfällan, vi har de som läxa i HK.

 kommer säkert vara en som hamnar där när jag blir äldre.. de vill jag verkligen inte!! aja, nu ska jag fortsätta att kolla.

Av jessica - 21 februari 2012 22:27

Har lovat mattieboii att platta mitt hår en dag den här veckan! Så passade på medan vi var lediga! (y)

 så här blev resultatet!

Nästa sängen, gonatt på er!  

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards