jessicaericson

Alla inlägg under april 2011

Av jessica - 30 april 2011 16:38

snart drar jag ner till Nojan där jag ska tillbringa natten tillsammans med Anna, Sanna, Pennan!.. Saoi ska vara med men hon ska inte sova kvar! :(

vi kanske drar till majbrasan om de är någon som vill de  

jag skriver mer i morron vad vi ska göra, eller jag vet att vi ska ha de jätta kul och mysigt iaf!


Idag har jag vart på stan med mamma och kollat på kläder till konfirmationen/ skolavslutingen. Blev lite mer än de bara!  


      

 omg vad jag saknar Justins Hearflip!! :(

Av jessica - 27 april 2011 16:17

omg vad jag är klumpig!! -.-

jag skrev ett inlägg nyss sen glömde jag spara de innan jag loggade ut, orkar inte skriva om de! -.-

Av jessica - 21 april 2011 16:27

Nu har jag krattat klart, så nu ska jag gå och duscha av mig allt små gräs som kliar på mina bruna ben... vänta lite nu... min ben är VITA, tråkigtväre!!

Efter jag har duschat ska jag fixa mig lite och packa upp mina saker jag hade med mig till nojan och packa ner de i en annan väska, bara för jag hade min kudde i en påse på pakethållaren när jag cyklade till Nojan och nu orkar jag inte ha med mig en kasse så då äre lika bra att byta väska! :)    

 en massa finfian bilder på mig och sanna från förre sommaren (?).. fråga mig inte varför jag har en j*vla blomma&ett löv i handen! för de vet inte jag heller! x)    och den här bilden är oxå från förra sommaren när vi sov i tält, minnen ♥♥ 


Ikväll ska jag och sanna på gudstjäns oxå, tråkigt! Man måste gå en gång under påsklovet och då går vi ikväll! -.- 

-.-

Av jessica - 21 april 2011 14:37

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig idag!, men jag ska iaf sova hemma hos sanna idag!


Nu ska jag och bror ut och kratta så de blev ingen smekmånad idag, de får bli en annan dag!   

Av jessica - 21 april 2011 12:00

Nu har jag vart vaken i några timmar, nu ska jag och min bror städa lite sen ska vi kraatta lite oxå.. ingte så jätte fint väder idag, men jag tror att de är varmt iaf :)


efeter lunch ska jag och malin på piknic om hon har havre hemma så vi kan baka negerbollar.. HAHAHA

sen till kvällen drar jag ner till Sanna för jag ska slipa där inatt, kulikul.. 


Av jessica - 20 april 2011 20:16

Nu har jag precis klätt vårt påskris!

   bilden är tagen från förra årets påskris. , dock så blev de inte lika fint som förra årets påskris.


Jag, Anna och Nojan har haft de jätte mysigt, de tycker jag iaf. Tycker inte ni de?

Men de börja med att vi ska lära Nojans söta kaninungen Elvis att hoppa, men de var inte så jätte lyckat direk. Han hoppade bara en gång (a)

Vi letade lite filmer som vi kunde kolla på till kvällen, till slut belv de BLACK SWAN, den var bra fast den var ganska så konstig!, jag fattade inte vad de var som hände med henne. Jag vill inte säga så mycker för er som inte har sett den! Men skitsamma, sen bakade vi en kladdkaka som vi skulle äta till filmen..... Fast den blev mycket kladdig och då menar jag kladdig. Vi skuller de på anna, men den blev super god ändå!

Efter filmen låg vi och snackade typ en timma men de kändes mycket mer, sen så vakande jag en gång då var klockan halv 9 sen så var jag kanske vaken i 1 och en halv timme som somnade jag om och vaknade halv 12 för nojan skulle kolla om de regna ute, fast de gjorde de inte. Men de vara bara bra att jag vaknade då för annars skulle jag aldrig vakan inge! Men ushh de där lät bara obehaglit och läskigt! efter vi hade ätit frulle och fixat oss så stack Anna hem. Då vare bara jag och Nojan hemma då passade vi på att spela bolibompa spel, sen stack vi till ica och köpte glass, supergött med glass en varmdag (y) Sen var ajg tvungen fara hem.


Men nu ska jag gå och ta mig en liten smörgås, sen blir de sägen för mig. Är ganska trött efter två undrebara dagen med mina som söta älsklingar 







Av jessica - 20 april 2011 17:15

de var inte länge sen jag kom hem från flikkan jag sov hos igår natt!, vi har haft de super mysigt!  

Skriver senare för nu ska jag gå och hjälpa min broder att plocka ur diskmaskinen! 

Av jessica - 19 april 2011 12:01

Idag ska jag vara med mina två sötnosar, Anna och Nojjan!, jag och Anna ska sova hos Nojan inatt! De kommer bli jätte mysigt och superroligt! Man kan inte vara med dem och ha tråkigt, för de gör hela världen glad. Eller iallafall mig! x)

Nu ska jag packa och fixa mig så jag kan åka när jag har ätit lunch. Jag ska nämligen cykla till Nojan, bra att de är så fint vädar idag då!!



en video från en helt vanligskoldag!

Älskar er 7kt mycket!! 

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards