jessicaericson

Alla inlägg under oktober 2012

Av jessica - 28 oktober 2012 22:06

Nu ligger jag i min säng redo att sova, ska gå upp 2.20 inatt för att åka till arlanda! Känner att jag behöver lite sömn. Men egentligen kan jag inte somna än för jag har inte kollat på williams lista och det är ett måste!!

Men vi hörs om en vecka, hare!

Av jessica - 28 oktober 2012 22:06

Nu ligger jag i min säng redo att sova, ska gå upp 2.20 inatt för att åka till arlanda! Känner att jag behöver lite sömn. Men egentligen kan jag inte somna än för jag har inte kollat på williams lista och det är ett måste!!

Men vi hörs om en vecka, hare!

Av jessica - 28 oktober 2012 11:17

kolla vad vi hittade igår...  ...på vår tomt!!! skit vidrigt!

Av jessica - 26 oktober 2012 18:03

Ikväll ska jag på lundell med familjen, inte så jätte stort fan av honom. Hahah vet en låt bara typ.. hehe vet inte vad den heter men de kanske blir nice ändå.  

Av jessica - 26 oktober 2012 17:14

 hihih söt kisse!! 

Har köpt detta denna veckan, helt förälskad i tröjan åvan!!

Av jessica - 24 oktober 2012 18:36

Håller inte på med bloggen längre, men jag ska ändra den så fort jag får tid och orkar. Tror att det blir efter höstlovet, för jag är inte hemma under höstlovet så då har jag inte tid med det. Ska nämlinge ut och resa lite, ska ta igen sommaren lite granna. Eftersom det har variet en sånn piss sommar med bara regn!


Idag i skolan har vi haft besök av olika partier som har hållt en liten debatt för oss. Jag trodde att det skulle vara tråkigt men det var mycket mer intresant än vad jag hade trott, lärde mig ganska mycket om dom där partierna, vad de står för och så. Har aldrig fattat det, förutom miljöpartiet och sverigedemokrater. Så om jag ska rösta vet jag vad jag ska rösta på, tror jag iallafall. Ska bli fett insatt i valet när det är dags för att rösta här i sverige. Sen fick vi sluta lite tidiage så då gick jag på stan och fick med mig två tröjor. Ska även ta en lite sväng på fredag för att kolla lite till, han inte riktigt emd att gå dit jag ville för jag var tvungen att gå till bussen. 

Sen har jag inga bilder som passar till detta inlägget, så jag lägger upp några av mina senaste bilder jag har tagit.       äscch det blev några fågel bilder bara! 

ha en fortsatt trevlig dag! :pp


Av jessica - 21 oktober 2012 20:49

För er som har varit inne på min blogg idag och sett att jag har gjort om, så är jag inte klar än. Det hände en sak här hemma, som jag inte vill berätta om här på bloggen, så jag har inte hunnit göra klart det.. Men ska fixa de så fort jag har tid!!!

100

Av jessica - 20 oktober 2012 14:42

1. Hur gammal är du om fem år?  20

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? sängen
3. Hur lång är du? 170
4. Vilken är den senaste filmen du sett? American history x 
5. Vem ringde du senast? Malin
6. Vem ringde dig senast? Joel
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Jaaaaa men du får se vad som händer sen :p"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vart är jag!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Typ 10 minuter sen
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du i dag? halv 10
13. Vilken är din favoritjulsång? Tänd ett ljus
14. Vilken är din favoritplats? har ingen speciell
15. Vilken plats föredrar du minst? kistan
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Räven
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? kommer inte ihåg..
19. Hur stor är din säng? ingen aning
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? ett tror jag
24. Vilka städer har du bott i? Västerås, sen pyttepytte lite i ludvika
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota
26. Är du social? alltid. eller nja. inte när jag sover dock.
27. Vilken är din favoritglass? sandwish eller piggelin
28. Vilken är din favoritefterrätt? VIT KLADDKAKA!! 
29. Tycker du om kinamat? ofc.
30. Tycker du om kaffe? haha... vet inte riktigt vad jag ska svara på den. Ja (VANILJLATTE I MITT HJÄRTA) men egentligen nej.
31. Vad dricker du till frukost? oboy såklart!
32. Sover du på någon särskild sida? högeråvänster vänsteråhöger, uppåned nedåupp, bakåfram framåbak typ.
33. Kan du spela poker? nej
34. Tycker du om att mysa/kela? hatar det :p
35. Är du en beroendemänniska? Nej, eller jag vet inte. Vad menas med det liksom?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Självklart, gud! 
37. Vill du ha barn? Ja, om de låter mig sova på nätterna!
38. Kan du några andra språk än svenska? No :p
39. Har du någonsin åkt ambulans? nopp
40. Föredrar du havet eller en bassäng? bassängen.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och fika
42. Äger du dyrbara smycken? ett typ.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? xfactor
44. Kan du rulla med tungan? Jarå
45. Vem är den roligaste människan du känner? mina fina, men sjuka vänner!
46. Sover du med gosedjur? nej, har blivit en vuxen kvinna.
47. Vad har du för ringsignal? as long as you love me
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? nej inte vad jag vet.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mig själv.
50. Flirtar du mycket? öömhh.. tror inte de.
51. Kan du byta olja på bilen? haha nej...
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? alltid, fett g jag är.
53. Vilken var den senaste boken du läste? resten får du ta reda på själv, eller jag läser den nu. 
54. Läser du dagstidningen? nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? alltid!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? rock klassiker
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? nått som har med so att göra
59. När var du i kyrkan senast? Skolavslutningen
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Sabine å ulf
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? två nätter tror jag.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? ingen..
63. Vad lyssnar du på just nu? inget
64. Har du varit med i tidningen? jarå!
65. Vad är det konstigaste du ätit? dig!
66. Vem såg dig naken senast? katten..
67. Vad är det för färg på din tandborste? emofärgad- svart!
68. Hur imponerar man på dig? haha jag vet inte.. x)
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen, sätter mig i ett hörn och tjurar. eller kollar jag mig själv i spegen och börjar gråta. 
70. Har du någon piercing? öronen bara
71. Din största vinst? mina vänner!
72. Civilstånd? Singel
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, twitter och olika bloggar.
74. Är du fåfäng? haha vet inte va de är.....
75. Ångrar du någonting du gjort? ja.. men egentligen inte.
76. Hur gammal är din pappa? Vet inte...
77. Vilket är ditt drömjobb? jag vet inte riktigt, men kan säga att jag ville bli polis med en rosa polisbil när jag var liten.
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? haha, jag verkligen!
79. Vad har du haft för husdjur? fiskar, hamster och katt.
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? vill vara en vampyr(?) insåg de för några dagar sen bara, vill vara rik och sitter alltid hemma och gör ingenting.
81. Svär du ofta? ja
82. Sverige när det är som bäst? När det är fint väder.
83. Kan du åka slalom? nej :(
84. Vad har du ätit i dag? frukost och lunch
85. Vad har du för utbildning? foto
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Vet inte, ögonen kanske
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? min kropp.
88. Vilken är din bästa egenskap? alltid glad
89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag gråter jätte lätt
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? eeh, va?
91. Saknar du något? nej de tror jag inte
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? ja!
93. Vad gör dig ledsen? dumma människor.
94. Vad gör dig glad? Mina fina vänner
95. Har du varit gift eller förlovad? tror jag är lite ung
96. Vad ska du göra i helgen? sitta på mitt rum och rutna.
97. Vad är det knasigaste du gjort? jag vet inte, gör knasiga saker helatiden typ.
98. Vad har du för laster? vet inte vad de betyder..
99. Vem är din förebild? justin
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? klä på mig, har fortfarande min pyjamas på mig.

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards