jessicaericson

Alla inlägg under november 2011

Av jessica - 30 november 2011 18:55

sitter och pluggar SO nu.. seriöst, finns det nått tråkigare än SO, tycker att de är gaska kul annars med inte de vi jobbar om nu. De är sjukt tråkigt.. Krig?!

Medan jag pluggar kan ni få kolla på den här: 

rolig tant!

Av jessica - 30 november 2011 17:04

vet att jag redan har lagt upp den är på bloggen, men nu vill jag att ni ska kolla på en speciell sak. Nämligen muggarna, de är lite fail med de! haha, de är i början!

Den här veckan har vi tema vecka i skolan, så vi har haft en ganska lungn dag i skolan.

Av jessica - 28 november 2011 14:43

Idag i skolan har vi haft dodgeball tunering, fast de var på eftermiddagenen och på föriddagen så kollade vi på en film.

 

de var denna vi kollade på, jag har sett den tidigare så jag visste vad som skulle hända. Den är ändå bra!

Vi spelade tjejer mot tjejer och då kom tjejerna i men klass sist, men vad spelar de för roll. allt belv så rörigt, tycker synd om den som var domare för tjejerna. Och de var Johan Bertilson som var de, typ alla klaga på de andra lagen, hehe jag klagade själv men inte så jävla mycket, aja! 
Har hejat så mycket på våra killar så jag har jätte ont i halsen nu, men tur att vi inte ska till skolan i morron då! studiedag, YEY!!

 


  så här såg vi tjejer i 9B ut! synd bara att de var några andra som hade sånna här sträck fast vi passar där i dom. Du vet, too hot too hadle (a)

 Vi rockar även fast vi kom sist, men killarna vann hela tuneringen, yey! Sen sa Johan även att han var lite besviken på tjejerna i 9B, de är vissa som säger att han och Niklas tycker att vi är den bästa idrottsklassen, men jag vet inte. Man kan alltid hoppas!

Ska nog ta och skriva lite på so'n ich kemi'n.. tjolång!♥










Av jessica - 27 november 2011 20:46



tog bilden från googel 

ÄNTLIGEN!! Hoppas verkligen att snön ligger kvar nu, I have miss you! 













Av jessica - 27 november 2011 20:06

För den som inte vet de så är det första advent idag. Om man inte vet att de är advent så är man lite dålig oxå!

hoppas att de kommer gå fort, vill verkligen ha jul NU!! :)
nu ska jag äta galss med min family!! 

Av jessica - 27 november 2011 14:23

Av jessica - 27 november 2011 12:30

                 


här får ni ett försenat inlägg, de skulle ha kommit upp igår men dehände aldrig.

Jätte söt katt man har!

Av jessica - 27 november 2011 12:26

  Nu sitter jag och tjuväter mitt julgodis, jag köpte dde på julmarknaden förra helgen! ;)

Men nu ska jag ge respons på min komois novell, sen ska jag göra SO! Jippi!!

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards