jessicaericson

Alla inlägg under mars 2012

Av jessica - 29 mars 2012 17:57

Idag är det sista avsnittat av dubbelliv och det känns inte bra kan jag säga. Om det inte slutar som jag vill att det ska göra kommer jag bli fett arg. AMANDA + ALEX! inget annat, ok? FATTA DE NU DUBBELLIV. Dubbelliv som var så bra, och nu är det slut. Fast allt har ett slut, tråkigt nog.

sen så har vi NIKO som inte är ett dugg söt eller nått. :o

    fast här var det en lessen Niko, en ledsen Niko en ledsen Jessica! 

Av jessica - 27 mars 2012 16:07

Igår höll jag på att ladda upp en video som jag skulle lägga upp på min blogg, men de gick inte så bra. Jag hade filmat med min systemkamera och då blir filmen jätte stor, så jag laggade upp internet för alla, sen när filmen nästan var klar loggades jag ut från bloggplatsen, blev fett lack. Hade nästan setat i två timmar och väntat på den där filmen, så jag tänker inte ladda upp den igen f*cking filmen igen. De va en film på Ullebulle förresten ;pp

 
Nej nu ska jag börja plugga lite HK, ska göra tre uppgifter tills på Torsdag och jag har inte börjat än D:

Av jessica - 25 mars 2012 22:00

Lite bilder från ulrik-saken;

   väntan på att ullebulle skulle komma!        sen lurade mathie till sig en liten autograf!        fina flickor! Lyckad dag! ♥
När jag hade kommit hem vare bara att byta om sen åka ner till skultuna igen, för första grillningen. Det blev oxå lyckat. Hade de jätte trevlig, vi spelade kubb, snackade lite skit,mycket skratt och lite gråt- David skrämde lilla neupeu genom att snacka om rymden :/ puss på er!

Av jessica - 24 mars 2012 12:05

Nu sitter jag i mitt rum och väntar att klockan ska bli 1, så jag kan få åka in till stan med Mathilda. Jag ska väll ta och städa mitt rum så att de är gjort när jag kommer hem. När jag kommer hem ska jag fixa min cykel, som jag sen ska lägga ut på blocket. Någon som vill köpa den? ;) Röd och fin. Knappt använd.

     

Av jessica - 23 mars 2012 23:00

Imorron ska jag in till stan med min vaackra vän Mathilda, vi ska äta mat, kolla på nån modevisning och kolla på ullebulle. Anna ska även vara med att kolla på ullebulle, men hon kommer senare för att hon ska göra annat innan! ^^, Det kommer npg bli mycket mysig imorron på stan!      Bara för att vi kan vara så fina! Love



Av jessica - 21 mars 2012 20:37

idag har det varit studiedag då var jag på stan med Molin, tyckte att det fanns jätte mycket fint på stan, dock kan jag inte köpa allt. Men jag måste in till stan igen och köpa en tröja, du vet linnet på hm malin? ska köpa de! ^^ Det är en bruce springsteen tröja, ska nog ha den på mig när jag ska på hans konset som är nån gång i sommar! 

 

Av jessica - 20 mars 2012 15:53

Som jag skrev tidigare idag så hade jag och anna lika klädsel idag! Så här gick vi omkring idag:

puss på dej sötiis! ♥  

Av jessica - 20 mars 2012 10:38

Den här veckan har vi tema vecka i skolan, och temat är tidning och så är vi in delade i olika redaktioner. Vi ska skriva olika artiklar och annat, jag, Anna, GM och linus gör ett korsord. inte för att skryta eller så, men de blev riktigt bra.. hehehe! Just nu gör vi inte ett skit, väntar typ på att få gå och äta är vrålhungrig.. :o

söt anna och GM, som ligger på varandra och såååver ;p  

Idag har även jag och anna lika kläder, en usa tröja, grå/svarta jeans och vita newbodytrumpor, gölligt!

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards