jessicaericson

Alla inlägg under oktober 2011

Av jessica - 31 oktober 2011 13:03

Av jessica - 30 oktober 2011 22:15

idag fyller saoi år, som jag sa igår. ville bara lägga upp ett litet klipp till dig. Saoi blir 16 idag, så hon får börja övningsköra och jag som inte får köra moppe... ;/


   vrid på huvet din lata sak! (a)


sen så kan vi säga att de är lite till nojjan oxå! x) 'HAPPY BIRTHDAY' hahaha   

Av jessica - 30 oktober 2011 17:18

kollade nyss runt lite på lite bilder på google, så hittade jag de här. De är juh lite mystiska..

   

Av jessica - 29 oktober 2011 23:39

har inte bloggat på några dagar nu, men de är bara för att jag inte har haft nått att skriva om direkt. Men idag har jag och Malin tagit kort till en ny header, va inte ute direkt länge så.. vet inte om jag ska ha nån av dem. Men ville bara säga att på måndag äre höstlov och halloween. Imorron fyller bästa saoi år, hin blir f*n 16! kollar på film just nu, så jag ska nog fortsätta att kolla på den, men vi hörs!

 

Av jessica - 26 oktober 2011 19:59

Idag efter skolan tog jag bussen till Jörgens jobb för att vi skulle på öppet hus på IT-gymnasiet, tyckte att de verkade bra. Innan vi åkte till gymnasiet hämtade vi upp min bror från hans praktik. Så efter vi hade varit på gymnasiet så åkte vi till HanPao, för att äta mat. Lite oxå för att fira min namnsdag, efter HanPao åkte vi till maxi för att köpa en bakelse oxå, men jag ville egentligen inte ha.. vem varför inte? Det blev en Bröstbakelse, på Maxi träffde vi Hope och leonora. Hope hade brytit sin arm, han hade ramlat ner från ett hustak? O.o

 

Av jessica - 26 oktober 2011 09:34

Nu har jag gjort en ny header till bloggen, men jag blev inte direkt nöjd med den!! :(

men när det är vinter ska jag göra en ny igen, som jag sa förut så tycker jag att de är kul med at ha passnade till den årstiden!

gamla:

 

Nu ska vi börja filma, ska vara lite social oxå! 

Av jessica - 26 oktober 2011 07:24

Nu sitter jag och äter frukost.


idag ska vi fortsätta med filmen, vi ska filma idag. Hoppas att det blir lika bra som jag tror att de kommer! ;)  

Av jessica - 25 oktober 2011 17:49

..Det är därför man ska ha sockor! ^^
Ligger i sängen just nu, jag läser min bok.
Jag var tvungen att sätta på mig sockor för att de är så himla kallt. haha, köpte sockorna när jag och mamma var på julmarknaden förra året, ville verkligen ha ett par, de är stickade för hand. Fattar inte hur man orkar..

aja, nu ska jag fortsätta att läsa. Ska skriva en bokrecension om den oxå.  

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

TIDIGARE ÅR

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards