jessicaericson

Alla inlägg den 5 april 2011

Av jessica - 5 april 2011 18:53

skoldagen idag har vart lite sääärr! ;s

först börjar de med vanlig idrott sen efter de ska vi ha kemi och de kommer ingen lärare så vi får vänta en hel timme. Efter de har vi slöjd, sen 11.20 drar nästan havla klassen och äter för de ska på en jävla teater... sen sista lektionen har vi inte för vi var typ bara 8-9 st i klassen men vanligt vis är vi 21 :S, men de har vart en super skön dag :D

Imorron har vi studiedag men då ska jag fökja med Jörgen till hans jobba och vara där under dagen! :) -kulkul


Just nu ska jag kolla på lite olika saker jag ska önska mig när jag ska konfimera mig!, jag vet inte vd jag ska önska mig eller jo en systemkamera ;)

några tisp? 

Av jessica - 5 april 2011 17:38

Tänkte gå på min sista (?) gudstjänst idag men de var ingen som orkar köra mig till skultuna! -.- så nu får jag sitta hemma och ruttna bort!, haha nejdå.. skoja bara! :)


http://namninsamling.se/index.php tycker att ni kan vara med på namninsamlingen!, skulle bli glad ;d


hanna, umeå
kommigen, varsomhelst
saga, göteborg
lina , malmöö
lina, malmö
hanna, skurup
anna, malmö
lina, malmö
Lina Petersson, malmö
jennifer, örebro
sara, lidköping
jason, Malmö
katie, malmö
mari, malmö
anton, malmö
victoria, stockholm
Sofie, Lidköping
Lina, Malmö
Jusin+Sverige, malmö
Sandra, Malmö
olivia, Malmö
elvira, MALMÖ
Asena, sunbyberg
JJeeSSssIIccAA, västeråe
ELVIRA, malmö
linna, eskilstuna
zahaw, eskilstuna
I love you Justin!!!, Stockholm
elvira, malmö
MIA, eskilstuna
Fanny, stockholm
Dajana, stockholm
Sofia, stockholm
samira, eskilstuna
Emelie, Stockholm
saga, stockholm
My, stockholm
Basse, stockholm
amanda, eskilstuna
Martina, Stockholm
Moa, Haninge
Lisa, Stockholm
linda, malmö
Mira, Waxholm
isabelle, malmö
HHHHEEEEDDDDAAAAAA, malmö
nicole, malmö
anna, lidingö
Ninna, Stockholm
amanda, malmö
alice, malmö
Isabelle, malmö
Erika, stockholm
Sara, Karlstad
Emma, Stockholm
simone, Stockholm
jessicalovejustinbieber, v-ås


kolla vad många som har skrivit sen jag skrev min första!!! :) 

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards