jessicaericson

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

Bra början på helgen

Av jessica - 27 augusti 2011 18:53

Tänkte berätta lite mer om igår!, om alla undrar varför Danny var i västerås så var de bara för att vi har en ny scen på zigmatorget och den invigdes igår, de var lite olika uppträdande- sång och dans, interjuver och lite sånt. De började kl 12 på dagen men Danny Benny skulle inte uppträde fören kl halv 4, så.. buss direkt efter skolan. När vi kom så snacka en tant typ, sen kom de min gamla danstränare och dansa, de var lite olika som dansa, de var jätte diktiga!   sen skackade tanten lite mer sen kom danny och sjung, han sjug tre låtar;

minafavorit låtar!    sen singerade han och sånt, sen hände de väll inge mer den kvällen, jag har typ 400 biler på danny, jag filmade oxå men de blev jätte dåligt ljud, de var basen som fjorde de! duma bas!

 man fick en ros, kasta den till danny!    han fick en ros i huvet! :(  


men igår kväll skrev sanna till mig, att jag, sanna, anna, pennan och neu skulle till hökåsen och kolla på när david och hannes spelade match, de skulle spela mot varandra, så igår kväll bestämmde jag att jag skulle ställa klockan på 8, men jag han somna innan de, men.. jag vaknade typ 10 i 8 så då tänkte jag, jag kan ligga kvar i sängen en liten stund till... men som vanligt somnade jag om, så då kommer mamma in till mig och ba du ska nig vakna nu för du har lite brottom, klockan var kvart i 9 och mamma skulle skjutsa mig till bussen halv 10!! :O så jag fick de lite stresstigt!, eller om jag ska vara helt ärlig fick jag de inte! hehe, sen när vi skulle hem gick de inte så jätte bra, vi kollade fel på busslistan :(


Nu ska jag gå och kolla på film med min mamma, hehe, vi ska kolla på himlen är så skyldigt blå, eller vad den heter, ska få frukt sallad till de oxå! :) blider från dagen kommer in senare! :) skojig dag!   


de tog lite lång tid att skriva de här inlägget, kom lite imellan, börja skriva kl 7.. hiih!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica - 28 januari 2013 21:30


Har skaffat en ny blogg, tyckte att det var dags efter tre år. startade denna blogg 2010 nån gång och det känns som evigheter. Så nu lämnar jag bloggplatsen och byter till nattstad. ☞ HÄRHÄRHÄR ☜ är min nya blogg. Hoppas att ni som fortfa...

Av jessica - 20 januari 2013 14:20

Kan köra en liten bild bomb från min instagram bara för att gottgöra er! ?? mamma har precis bakat julgodis, haha men den var egentligen inte så julig. gick på Lars Wallin utställningen, sett den tre gånger! såg på breaking dawn part två..åkte ti...

Av jessica - 20 januari 2013 14:06

Har inte bloggat på en månad nu och jag känner att jag inte orkar med det, för det händer inget speciellt just nu men samtidigt så gör det de! Men om ni vill veta vad jag gör på dagarna så följ min instagram @jjessicaericson ! Kan berätta lite vad...

Av jessica - 20 december 2012 14:57

Sitter på bussen hem från stan nu, köpt klart allt som ska köpas innan jul! Så de känns skönt, dock är jag inte nöjd med allt jag har köpt, menmen. Hoppas iallafall att den som för det blir nöjd med det!...

Av jessica - 18 december 2012 13:09

          inte mina bilder, men tycker att dom är väldigt fina! ...

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards