jessicaericson

Alla inlägg den 19 november 2011

Av jessica - 19 november 2011 15:31

idag har jag gillar Justi i 11 månader, en månad kvar till 1 år :D


  

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

Av jessica - 19 november 2011 14:16

Jag har även vart och hämtat mina kläder hos Saoi. Varje nia gör det, och vår klass är först med de tror jag. Älskar de iaf! Det har varit en ganska stor diskusion om hur de ska se ut, men äntligen så kom vi överens. Tror att alla blev nöjda, hoppas de iaf. Alla i klassen ska ha på sig de på måndag, kommer se lite kul ut tycker ja! ;)

så här ser de ut:

     

de är jätte mysiga! ♥

Av jessica - 19 november 2011 13:53

Idag på förmiddagen så var jag och mamma på julmarknaden i skultuna, köpte nogatgodis! De är verkligen gott. har även kollat på abduction, den var jätte bra!

Nu ska jag ta och fixa till lite i mitt rum tills lelle kommer, vet inte när hon kommer.. men vi ska kolla på film ikväll, någon skräckfilm. De är premiär för lelle! :D sen så ska hon även sova här, premiär för de oxå! Jag har bara sovit hos henne, de är lite svårt för lelle att sova borta för hon tål inte vanlig mjölk och smör. De lät som om hon inte vågade sova borta, vad taskig jag va.. :(
medan jag städar ska jag lussna på Jessie J

sjuktduktig

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards