jessicaericson

Alla inlägg den 10 september 2011

Av jessica - 10 september 2011 19:16

min dag har varit lite seg, först åkte jag till ikea med mamma, men de var helt okej, när jag kommer hem får jag hjälpa till lite för att vi lägger in nytt golv i vardagsrummet. Vi ska fortsätta lägga in nytt golv i köket oxå, men inte i dag. Jag har spru git fram och tillbaka från mitt rum, så himmla segt! -.-

Nu tror jag att jag ska taoch läsa lite, måste ju läsa ut boken nu!!! jag läser fortfarande så känge vi båda andas, de har tagit en månad för mig att läsa ut den! jag är lite besviken på mig... :(

 

de här böckerna läste jag ut ubder sommarlovet, som är 10 veckor. De tog typ två veckor att läsa ut varje bok, och nu tar de en månad att läsa boken, men de är bara för att de inte hände nått! D:

Av jessica - 10 september 2011 19:07

Cody Simpson's nya låt:

Av jessica - 10 september 2011 10:09

Nu har jag ätit frukost. Idag ska jag och mamma åka till ikea, de är premiär för oss! Undra vad man hitta idag, man kan alltid hitta nått kul där. Jag vill ha nya hörlurar till min mac-data, för dom jag har passar inte till macen, de jag vill ja kan man inte köpa på ikea, jag tror nog inte att man kan köpa hörlurar på ikea ens..

     

dom här vill jag ha, tycker att de är snygga, men jag är inte en sån som har sånna hära stora hörlurar, de finns juh mindre, fast jag vill fortfarande ha dom! ;)

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards