jessicaericson

Alla inlägg under mars 2012

Av jessica - 17 mars 2012 17:45

Idag när vi skulle åka hem till jörgens pappa så tänkte jag att jag skulle ta mina nya convers som jag fick i julklapp. När jag hade snörat på mig den vänstra skon, så tycker jag att den högra ser annorlunda, conversmärket sitter på fel sida av skon och när jag kollar så har jag fåttt två vänster skor, de va juh kul men surt på samma gång... men efter vi hade varit hos jörgens pappa åkte vi och bytte till en höger sko ist. Så nu äre chill igen ^^

Av jessica - 16 mars 2012 11:14

Sitter nu på No och gör inte så mycket, kollar på olika dans videor. Avgudar verkligen människor som är duktiga på att dansa!

kärlek till emily!

Av jessica - 14 mars 2012 10:30

Nu har jag precis haft Fy-prov. del 1. Det gick ju inte bra kan jag säga.. men hoppas iaf på ett G^^ Nu ska jag har en liten rast sen ska jag fortsätta med prov del 2! Hoppas att det går bra.  

Av jessica - 13 mars 2012 19:36

Nu pallar jag inte läsa mer i fysiken, men jag måste verkligen göra de. Fattar nada, helt seriöst.. D: känner på mig att de inte kommer gå bra imorron, fast de kan jag leva med ;p

Idag åt jag den nya calippo glassen, vet inte om man kan kalla de glass men aja. Den smakade som jag trodde att de skulle göra, dock varen ganska jobbig att äta och det var svårt att få ut det sista..

  första vårglassen idag då! chiill :D 

Av jessica - 11 mars 2012 10:40

Igår kväll var det final i Melodifestivalen, men de har nog ingen missat. Såklart hejade jag på Danny, men de fanns ju ganska många andra som var bra. Men Dany snubblade över målsnöret i år igen, tycker jättesynd om dig. Men det var kul att en västeråsare vann, vett stolt vi borde vara;pp

  1:07-1:33 ♥ 

Nu ska jag plugga lite fysik sen drar jag ner på stan med bestii!!

Av jessica - 10 mars 2012 15:08

Idag har jag pluggat lite fysik, och baken en liten kaka. Bakade en vitkladdkaka, hoppas att den blir god. Vi ska få främmande ikväl av Malin och David ikväll. Nu ska jag städa mitt rum och sen plugga lite till innan dom kommer! 

Av jessica - 8 mars 2012 16:01

Idag gjorde vi glass på hemkunskapen, fett chill. Glassen blev fett ap goh, den va gjord av turkiskyoghurt, mango och rivet limeskal. Jag och gustav tog alla limer som fanns kvar och de skulle vi shota, sanna var även med men hon räknas inte för att hon inte drack nått typ ;p Det var godare än vad jag trodde att de skulle vara, tumme upp för det!! (y)

fast vår glass såg inte ut så här direkt, den var som smält klass brukar vara.  

Nej nu ska jag ta och läsa lite fysik, hare!

Av jessica - 7 mars 2012 16:24

Har hittat en jätte fin klänning som jag vill ha, men vet inte om jag ska ha den skolavslutningen. Jag vill ha en vit klänning, men vet inte om jag kommer hitta någon. Men jag ska ta ett snacka med min mamma och fråga om hon vill beställa den till mig först! Hoppas att hon vill de.

                      

Käääääääääääääääääääääääääääärleeeeeeeeeeeeeeeeeee

eeeeek!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

dock så äre 6 8 10 12 14, vet inte vilken storlek som man ska välja.. någon som vet?

aja, nu ska jag ta och plugga fysik har NP på onsdag nästa vecka.. D:

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards