jessicaericson

Alla inlägg den 9 november 2012

Av jessica - 9 november 2012 09:14

Är hemma från gran canaria igen, kom hem i måndags natt, har bara inte orkar bloggat. Men jag gör det nu mendan jag väntar på att lektionen ska börja. 

Börjar och berätta allt posetivt med resan och det var; att det var varmt och, heheh, jag såg en justin bieber skylltdocka.  Sen det negativa; Vädert var jätte dåligt, hade inte fint väder en ända dag. Det var alltid monligt och det regnade nästan alla dagar, roligt va? sen blev jag även jätte sjuk, hade sinnes sjukt ont i halsen kunde inte äta på hela dagen sen hostade jag jätte mycket och hade feber. Och tidigare i veckan lät jag som en man, men det vill väll alla kvinnor göra? ^^ Men det var skönt att komma bort från kylan ett tag, så jag är glad ändå.

  här får ni en liten bild på min utsikt jag hade från mit hotellrum. Fler bilder kommer.

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards