jessicaericson

Alla inlägg den 3 december 2012

Av jessica - 3 december 2012 19:33

Idag fick jag mina mobilskal, efter två veckors väntan. Dom var lika fina på bild som i verkligheten och det är jag glad över. Min favorit är heltklart det blomiga, hehehe...

Innan jag fick min mobil så har jag kollat runt på internet jättemycket och ofta och då har jag letat efter bra sidor med skal. Sen hade jag funderat på att designa egna sak och när jag hade gjort det så såg jag att det var lite dyrt så sket jag i det. Men jag hade kollat ut en jätte fin bild, men blommor på som jag blev helt förälskad i, och den såg ut så här:   sen mitt mobil skal jag beställde var oxå blommigt, och det ser ut såhär:

  

och när jag hade varit hemma i typ 30 minuter så kom jag på att det var samma blommor, så om jag hade sesignat ett eget skal skulle det vara hårt och plastigt och ha vita kanter, och vara ca. 250 kronor dyrare medan salet jag ahr nu är hårt men ändå gummi sen är hela saket blommigt och det här skalat kostade bara 30 kr!!!!!! är iallafall sjukt glad!! 

sen mitt andra skal är blått med vita prickar på, och de kostade 33kr! asså det är sjukt billigt!!

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards