jessicaericson

Alla inlägg under juni 2011

Av jessica - 19 juni 2011 20:29


Här har vi en supersöt video! ♥♥♥


Här är Chris Brown & Justin Bieber's nya musikvideo!, gullig! ♥♥

Av jessica - 19 juni 2011 20:19

if they are true, I'll faint! and I mean it! ♥♥♥

Av jessica - 19 juni 2011 14:58

Igår kväll så kollade jag på ...och så kom Polly tillsammans med Malin&Molly!, filmen var är bra, jag rekommenderar den  

 

Av jessica - 19 juni 2011 14:13

Fredag: När man vaknar regner de super mycket, men de hindrar mig inte för att gå på stan, jag gick på stan med Sanna&Anna! Vi köpte preseneter till Sötnosen Nojjjan!!! , Sov en natt till hos Sanna!


Idag: När man vaknar har man kanppt nån röst!, låter som om jag har kommit in i målbrottet! Så jag måste vila jätte mycket så att de inte blir värre tills vi ska åka, vi drar till Bulgarien på tisdag! :o

Ska snart duscha och sen ska jag kolla på nån film!  

    en bild jag tog för ett tag sen

Av jessica - 14 juni 2011 19:40

Nu ska jag ut och gå med M&M!


Nu äre inte många skoldagar kvar, de är inte heller många dagar kvar till vi ska till Bulgarien! :D LÄNGTAR STORT TILL BÅDA! :D

Av jessica - 14 juni 2011 16:07

De här skulle vara fina outfiter till en vacker sommar dag! :) ♥♥




                                             

KÄRLEEEEK!!!

D:

Av jessica - 13 juni 2011 17:28

har precis kommit hem från stan, jag tog bussen direkt efter skolan till stan för att klippa mig, jag blev inte så jätte nöjd med de! :(

jag sa till frisören att hon skulle klippa bort typ 5 cm men hon klipper bort bara 1! -.-, jag klippte mig gör mitt hår va slitet men den klippningen hjälpte inte så mycket! -.- 


senare i kväll ska jag och malin gå ut och gå, som vi gjorde igår, de va jätte skönt!,  

Av jessica - 12 juni 2011 12:16

Nu ska jag röja upp lite på mitt rum sen ska jag ta en lite promenad!, jag vet inte vart jag ska gå men de får vi se när jag kommer ut! -.-


Efter lunch ska jag vara med bäbisensussie!, vi ska kollar klart på Dear John som vi inte han kolla klart på när vi va sist, för vi kollade även på låt den rätte komma in, om den heter så?, kommer inte ihåg :/

Nu ska jag kila så jag hinner bli klar innan hon kommer hen från stan! ;) 



OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards