jessicaericson

Alla inlägg under juni 2011

Av jessica - 12 juni 2011 11:22

Igår var jag på stan med mamma, hittade lite nytt! :) Men de ska jag inte använda innan jag åker till Blugarien har jag lovat mig själv! :)


    MQ 499:- 249:- REEEEAAA!!  

  

   JC 249:-


   JC 129:-


    JC 249:-

Av jessica - 7 juni 2011 20:12






Min gamla:



   

Min nya: 


För de första så är jag inte så jätte fin på bilden och för de andra fick jag inte bestämma bilden själv, den som gjorde de åt mig är ANNA OCH NEU! VARFÖR VALDE NI EN SÅN FUL BILD TILL MIG? :O   

Men jag älskar er ändå!   


efter skolan idag förljde jag med Anna och Mathilda hem för att göra klart de sista på SO:n, och vi han klart med de! förutom..vi är inte riktigt klar med PP, pruttar på de! Vi ska redovisa den imorron så jag hoppas att vi för göra klart de sista innan vi redovisar annars kommer de bli helt fuckat! :(

Nu är jag klar med allt förutom att vi ska redovisa SO:n i morron, jag skicka nyss in de sista och de var tekniken!, vi har byggt drakar och så skulle man förklara hur en flyger och jag hoppas att de är rätt de jag har skrivit! IMORRON SÄTTER DE BETYGEN!!!! KÄNNS SOM OM JAG KOMEMR FÅ IG I ALLT, MEN DE HOPPAS JAG VERKLIGEN JAG INTE FÅR!!! 

Nu ska jag hoppa in i duschen efter en kokhet dag!  <-STTTEKK'N 

Av jessica - 5 juni 2011 12:44

jag bloggade inget igår, för jag gjorde lite på so:n och sen på kvällen fick vi främmnade och jag fick redan på de nån timme innan de skulle komma! -.-


De blir inte så mycke blogg idag heller, för nu, eller snart, ska jag börja men so:n igen, sen på kvällen ska vi bort till min kusin som har fyllt 21 år! :) GRATTIS TILL DIG!  Det kommer säkert bli mitt första dopp i år! :)


Sen en vidieo på mig, sanna och nojjan när vi borstar tänderna!


   

Av jessica - 3 juni 2011 16:43

sjukt söt grabb!, men han sjunger inte han gör nått annat x)


Snart borde pip och pipen komma!, vi kommer att ha de super mys och fettma koja.. skoj... Vi ska äta grillade hamburgare och sen senare på kvällen ska vi kolla på film och tjocka oss med godis! :) Massa kärlek på kvällen!   

Av jessica - 3 juni 2011 14:09

jo angående min "nya" mobil så tar jag tillbaka de jag sa igår!, men den är ful och äcklign.. men jag gillar den iaf! :)


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag fixa mig lite innan mina kompisar pip och pipen kommer! :)  



och när jag åt frukost idag så min katt ut ungefär så här:

  '

 jag tror att han tycker de är varmt!

skit söööt!    

Av jessica - 2 juni 2011 17:14

chachabloggen!!   

idag har jag städat lilhuset, för att de ska sova några där i morron och de var ganska äckligt där ute! så de har jag gjort hela förmiddagen, sen så köpta jag och jörgen svenska jordgubbar på ica maxi och sen tittade vi inte på jörgens jobb! :)

Nu sitter jag med fittso:n de ska vara klart på onsdag och jag vet inte om jag kommer hinna klart! "/ jag har två hela dagar på mig att skiva om kristendomen så vi hoppas på att jag hinner klart!

imorron ska jag städa mitt rum och fixa lite, sen får jag finfinr främnade av två underbara tjejor!   


Sen läste jag på annas blögg att sean kingston kanske hade dött!   hoppas verkligen inte att du har de Sean!, uppstå som gud!   

Av jessica - 1 juni 2011 16:38

Min älskade mobil är nu på lagning, den vägrar att starta så nu tills jag får tillbaka den får jag en låne mobil! DEN ÄR JAG INTE NÖJD ÖVER... bättre än ingen alls iaf! :)

   En slarvig bild, de där f*cking mobilen kommer jag få ha i tre f*ucking veckor! :oo
inte kul! den är juh inte lite pinsam! :(

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards