jessicaericson

Alla inlägg under oktober 2011

Av jessica - 25 oktober 2011 15:35

Den här veckan har vi tema vecka. Temat är 'Kärleken är fri'- barnkoventionen.. tror att de heter de iaf. Jag, Anna, Mathilda, Erik och Hannes ska göra en film om att barn har rätt att träffa sina föreldrar. Tror att vår film kommer bli jätte bra! (a)

såhär såg jag ut idag:

klicka HÄR för att göra en egen.

Nu ska jag ta och läsa en tråkig bok, tycker inte alls att den är bra.

Av jessica - 23 oktober 2011 15:30

.. de går inte att ladda upp bilder!

Av jessica - 22 oktober 2011 15:55

just nu sitter jag och försöker komma på lite saker jag vill ha till jul, har kommit på lite. Jag vill ha en ny mobil, men jag fick en förra julen och sen har jag varit med i en tävling om en iphone 4. Hoppas att jag vinner den!

Nu ska jag ta och läsa lite, jag har inte gjort de på länge, tänkte göra de imorse men ha han jag inte för jag följde med jörgen på lite ärenden som han skulle göra! Vi åkte till ÖoB, där köpte jag en chokladkalender, lite barnsligt kanske men de är juh gott!   Idag mår jag bättre än igår iaf.

 

Av jessica - 21 oktober 2011 22:18

idag var de den sista dagen på praoen, som jag missade! För idag var jag hemma. jag mådde inte så jätte bra, jag hade lite feber oxå.. riktig. Så jag har ängnat hela min dag till att kolla på film! Kollade så klart på NSN när jag har tid, jag skulle försöka att inte gråta under filmen, men de lyckades jag inte med. Jag börja böla en gång sen fick jag tårar i ögat några gånger, förra gången när jag kollade på den så såg jag knappt nått för jag grät så himlans mycket! HEHE..

Kollade på idol ikväll oxå, såklart! Moa var min favorit i kväll! :)

Av jessica - 19 oktober 2011 21:12

Idag vare den tredje dagen på proen, tycker att de är ganska OK. Man blir ganska trött, när jag kom hem från praoen väntade jag på att Jörgen skulle komma hem för han och jag skulle åka på gymnasiemässan som va ikväll, ska dit med skolan imorron. Jag vet vad jag vill gå för linje, estetiska! Fast jag vet inte vilken skola jag ville gå på, men tror att de kommer att bli JB (såklart)- john Bauer. Tyckte att den verkade bra. Det finns två linje på den som är typ samma, så jag ska söka in på båda, sen tror jag att de blir carlforska och sen vet jag inte.. IT- gymnasiumet eller kopparlunden..

jag är inte direkt duktig på att fota och sånt, men jag tycker att de är kul att hålla på med. Jag valde de här för jag vill lära mig mer om de..

hoppas att de här blir rätt val nu då, man kan juh alltid byta!

HOPPAS ATT DE VAR INTRESANT!! 

Av jessica - 17 oktober 2011 16:38

idag har jag varit och praoat. Jag ska göra det resten av veckan oxå. Den här gången praoar jag tillsammans med sanna på ett dagis. Alla barn är så söta!

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och dunka justins nya låt. Den ska komma ut på itunes idag, men jag vet inte riktigt när den kommer eftersom att vi och usa inte har samma tid på dygnet.. men nu lyssnar jag på en som är inspelad från en konsert!!


Av jessica - 16 oktober 2011 20:02

ett klipp på när justin dansar när han är liten, så himla söt!! :*

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards