jessicaericson

Alla inlägg under oktober 2011

10

Av jessica - 11 oktober 2011 16:29

Just nu sitter jag och lyssnar på den här super duktiga flickan:

hittade henne på chan's blogg!

Får gåshud, hon är bara 10 år.. helt sjukt!

Nu blire lite plugg..

Av jessica - 10 oktober 2011 18:24

Nu har jag gjort en ny design på bloggen, den är bara här för tillfället! tyckte inte att den jag hade innan passade till hösten! Jag tycker att de är kul att ha en header som passar till årstiderna!  

De här är min gamla;

   inte för att jag är ego, men jag tyckte om den! förutom att jag ser ut som en tomat i ansiktet, och är lite ful å så, men u get it! 

nya:

   som jag sa tidigare, bara för tillfället!!

Av jessica - 9 oktober 2011 18:43

  katten ligger och sover i mon säng! men nu blir det mat   

Av jessica - 9 oktober 2011 17:47

Nu har jag pluggar fysik hela dagen! om jag får säga de själv så har jag jobbat på ganska bra, men de är bara några saker som jag inte vet vad jag ska skriva!

Vill göra lite på so'n men.. de kan jag inte för jag har  inte de matrialet jag skulle behöva. Jag behöver en bok, som de är frågor i som man skulle svara på, men jag har inte den boken hemma! Jag skulle kunna läsa på internet, men de hjälper mig inte så jätte mycket, sen fattar jag typ ingenting!!! FML!

Jag har ett till problem, jag har ingen passande bild till deta inlägg.. 

så nu tänker jag gå in på google och slå huvet i tangentbordet och ta den första bilden!!

 

Av jessica - 8 oktober 2011 12:52

Nu har jag och mamma rensat ut min byrå ännu en gång till, hon tjatar att jag inte tar hand om mina kläder och de kan jag hålla med om att jag inte gör :/ Jag är dålig! Vi har även rensat bort lite gammla saker som jag inte använder, hittade igenom mina grttis kort och lite så, de va jätte gulliga!   speciellt två tekninar jag har fått av min bästis!

   'DET HÄR ÄR DU OM 1 ÅR HÖHÖ'   sen står de lite gölliga saker på andra sidan, men de är lite personligt! ;)

Nu ska jag fortsätta med mitt rum sen ska jag bädda rent i sängen sen ska jag göra lite fysik! Roligt!

Av jessica - 7 oktober 2011 20:00

Nu sitter jag och driker en smoothie, ikväll ska jag kolla på film med Malin ♥

Vi ska kolla på remember me, för robert pattinsson är med i den filmen! För Malin älskar han!  

   den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, nu ska jag kolla på idol en liten stund! Älskar idol!

Av jessica - 6 oktober 2011 17:40

just nu sitter jag och läser lite om första världskriget, vad som startade de.. Jag fattar nada av de här.. behöver inte jobba länge till iaf, för snart äre mat sen blire dans för min del! kommer hem kvart i 9, då tänker jag inte jobba mer ikväll! hih

fick bli en bild på min dans lärare, Desiré Haettman! :)     

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards