jessicaericson

Alla inlägg den 19 december 2011

Av jessica - 19 december 2011 20:53

Ni får en dubbel av mig idag! För jag är en glad kille tjej! För jag ska få julklapp(ar?) imorron :'DD


Dag 4: 1 favorit låt. 

Jag  vet inte riktigt om jag har en favorit låt just nu.. de här är inte direkt min favorit låt, men den är bra och rolig! Sen så är de en sjukt duktig dansare med i videon som jag vill veta vad den heter!



Dag 5: 5 fakta om mig själv. 


Jag tycker inte om tomtegröt eller vörtbröd. Vad äre då för meningen med julen!?


tycker om att öppna julklappar och andra klappar såklar! Älskar att riva sönder pappret!


JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER ALLA AV DOM!


Tycker att de är segt att blogga men ändå så tycker jag att de är jätte kul!


Jag tror på andar!

Av jessica - 19 december 2011 20:47

Nu när jag gjorde den där listan har jag gått och tänkt på denvarje dag att jag måste göra den, men jag har inte orkat när jag väl har haft tid. Hela dagen igår då bakade jag och mamma julgodis! Så då hade jag inte tid och i lördags hade jag juh uppvisning och sen så åkte jag på stan och köpte klart mina julklappar. Så de har varit lite mycke i helgen, men nu ska jag försöka köra listan igen!

random bild..  

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards