jessicaericson

Alla inlägg den 30 december 2011

Av jessica - 30 december 2011 22:39

Hajhaj!

anledninge till att de inte har hänt nått på bloggen är att jag har inte haft tillgång till nån data, så har inte kunat blogga!

Den här veckan har varit gelt okej! i tisdags var jag med Sanna, Lelle och PATRICIA! Ni vet hon som böt klass?

och i onsdags så bowlade jag med mina älskade sötnosar Anna och Mathilda. De va kul, dock så skämde vi ut oss så häääär mycke.

Morgondagen kommer oxå bli rolig, halv 10 drar jag och Anna+ några andra till Gustavsvik och bada, har varit där 1 gång i hela mitt liv så de kommer bli super kul. Jag älskar att åka vattenrutschkanor! Senare på kvällen drar jag och Anna till Elina, + Sanna och Chanie och där ska jag tillbringa kvällen/natten! Nyårsafton med dom bästa! :* De kommer typ bli super mysigt! puss på er!  snyggaste smilisen ever! 

Nu ska jag ta och sova så att jag orkar gå upp imorron! Får verkligen INTE försova mig!

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards