jessicaericson

Alla inlägg under februari 2012

Av jessica - 21 februari 2012 14:04

Är som sagt hemma idag, meningen var att man skulle plugga teknik, man ska skriva om betong?. Men de är typ ingen som fattar vad/hur man ska göra. Ska ta en paus från mitt skolarbete och sätta mig i solen lite grann, men jag har inte börjat på skolarbetet heller.. 

       

vet iallafall hur mitt handfat ska se ut i mitt badrum, när jag flyttar hem ifrån! 

Av jessica - 20 februari 2012 16:31

Nu sitter jag i soffan men katten i knät och kollar på 90210, jag typ älskar den serien, dricker även en smoothie. Den blev lite musslyckad.. men den är god ändå. Ska jobba lite med matte sen, efter de blire bara chill!     imorron ska jag inte till skolan, vi har hemstudiedag. Inte vanlig studiedag, så kan inte bara vara hemma och inte göra nått, så imorron ska vi alla i klassen plugga Teknik hela dagen typ.. blir nog lite matte för min del oxå! Nu ska jag dricka upp min smoothie och kolla på lite serier! Hare  

Av jessica - 19 februari 2012 22:16

ser att de va ett tag sen jag bloggade, men har haft massa skolarbeten så har inte haft tid för bloggen. ville berätta att jag fortfarande lever!

2:27 2:33! gulligt!

ska sova nu, vi hörs kanske mer imorron!!

:'(

Av jessica - 15 februari 2012 19:13

Idag har det varit en helt vanlig skoldag, förutom att jag har haft utvecklinssamtal. När jag var på utvecklingssamtal var Tayzon hos vetrinären, för han har typ varit förkyld i någon vecka.. Det har inte varit kul och höra han hosta, men de visade sig att han hade astma! Lite weird så där, men men sånt är livet. 

stackare! <333333333333

Av jessica - 14 februari 2012 18:33

Idag köpte Jörgen en Yogaboll till mig, sitter och pluggar på den just nu. Planerar min egne idrotts lektion, tycker att de kommer bli spenande, men pinsamt om ingen gör som man säger.

   aja, nu ska jag fortsätta, de ska vara klart imorron... hehehe 

Av jessica - 14 februari 2012 18:29

Som säkert alla vet är det alla hjärtans dag idag, men för mig är det vilken dag som helst. Hoppas att jag får fira den med någon nångång, lite forever alone här maby!

Eftersom jag inte har någon och fira alla hjärtansdag med så vill jag bara visa min kärlek till mina nära och kära, min familj och speciellt mina vänner! Älskar er, och ni betyder mest i hela världen. Vet inte vad jag skulle göra utan er!!! Min värld skulle inte vara nått utan er!   Jag säger det igen, jag älskar er och kommer alltid att göra det!

Av jessica - 13 februari 2012 20:08

typ alla i 5 6 tycker att hannes i min klass är jätte lik Harry Styles, i One direction. Det ända som är lika är väll deras frisyr, de är de ända lika.

   på tala om 1D så är de i sverige idag!!!!!! 

Av jessica - 13 februari 2012 13:22

Nu ska ni få lite låtar som jag har förälskat mig i. VARNING!! OM MAN HETER MATTIEEBOOI ELLER PENNAN FÅR MAN INTE KOLLA PÅ FÖRSTA VIDEON!! FRÅN O.C!! 


så klart lite 1D låtar! ^^

♥♥

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards