jessicaericson

Alla inlägg under februari 2012

Av jessica - 8 februari 2012 09:03

                             

De här bilderna är så söta.

Fast man känner sig lite forever alone när man kollar på dem..

Av jessica - 7 februari 2012 20:27

någon som:
någon som förstår dig: Sanna
någon som du saknar: my dad
något som du längtar efter: SOMMAREEEEN!!!
någon som du hatar: ingen


vem:
vem kramade dig senast: Saoibaoii :D
vem pussade dig senast: forever alone..
vem ringde dig senast: Min bror
vem ringde du senast: Malin
vem var hemma hos dig senast : Malin 
vem var du hemma hos senast: Molly och Malin

har du:
har du några kärleksproblem: nej.. 
har du ätit något idag: ja?
har du pratat med någon idag: Ja?
har du gråtit idag: neep
har du skrattat idag: gör de varje dag!

jag:
är rädd för att bli övergiven: tror de
svär ofta: jaa.. fy!
sjunger i duschen: sometimes!
är du en morgonperson: morgonen är min fiende..
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: om alla andra hade de, annars BIG NONO!!
skrattar åt mina egna skämt: haha jaa :s

vill ha barn: såklart, fast när jag är vuxen


har du:
glasögon/linser: Niiix
piercingar: i öronen
syskon: 1
jobb: inte än
för många vänner: nejdå!
rymt hemifrån: aldrig.
färgat håret: sligat en gång.. 
bra självförtroende: VERKLIGEN INTE!
sagt "jag älskar dig" till någon: HIHI, jaa
och inte menat det: nej
gjort något olagligt: ja, cyklat utan hjälm ;pp
somnat i skolan: HAHAHAHA, jaa.. :/
Tappat bort mig i min hemstad: haha nja så dum är jag inte ,)
sett en fallande stjärna och önskat mig något: nej :(
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: yes
gjort något som jag lovat någon annan att inte göra: jaa.. :(
struntat i att dina föräldrar sagt att du ska hem: tror inte de  
ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja.. :/
en hemlighet som ingen vet: aah
sovit en hel dag: nja, typ!
somnat gråtande: jaa

brukar du:
titta dej själv i spegeln: haha jaa!
ha ångest: Naaj
drömma mardrömmar: nej, senast för nån natt sen :(
klä dig i svart: Ja
hata folk: nej
lita på folk: litar ju på dem jag litar på?

sista person:
sista personen som du sov med: Sanna tror jag ;)
som fick dig att gråta: Dexter.. O.o
du delade en dricka med: Chanie! ;) haha.. juice
skrek på dig: vet inte

du fick sms från: Bror

Av jessica - 7 februari 2012 19:30

... är så skön!!!! Älskar hennes videon  Ni som inte har sett henne ska jag hjälpa er på traven och lägga upp några på min blogg! hiihihih..

Av jessica - 7 februari 2012 18:39

Nu har jag "fixat" mina nagla, har gjort de sen jag kom hem. Har fått göra om det ganska många gånger, gick inte så bra. Sen är det första gången jag testade att göra olika färger på naglar.

 Inte min bild!! Nu ser 4 av mina naglar ut så här, fast med rosa och gult, och mycke fulare ska ni veta. Nu tror jag att jag ska börja med Musiken, annars kommer det att bli inte stressigt nästa vecka, har tre arbeten som ska in då, har börjat på ett av den, eller typ börjat. Men skit samma, hehe! 

Fick även kort på detta idag! , elit! men fattar inte vad de betyder, men de behöver ingen få reda på.   

Av jessica - 7 februari 2012 11:58

Nu har vi presic haft engelska lektion, och vi ska gå på lunch nu. Men dock så kommer min lunch inte bli rolig, lite personligt. Vi har även haft NP idag, gick bättre än vad jag trodde de skulle gå :D

Hannes och David hade inte då mycke att göra på lektionen..

  

Av jessica - 6 februari 2012 19:47

Idag när Jörgen kom hem från jobbet hade han med sig...

 semloooor! Se är ju så gott! ♥  

Idag har jag inte gjort så speciellt, setat vid datan hela eftermiddagen. Kollat lite på Dexter, de är typ den värsta sidan som finns.. D: De är där man väljer gymnasium man vill söka till, och jag som verkligen inte vill byta klass. Jag börjar typ gråta när jag tänker på det! 

Men för att sluta tänka på de ska jag gå och äta min semla! :D

Av jessica - 5 februari 2012 16:16

 ♥♥

Av jessica - 4 februari 2012 14:01

Igår kväll så berättade Malins mamma en sjukunderbar sak! Hon gjorde tamefan min dag! Hon berättade att SOMEDAY finns och köpa i v-ås, jaba wauutt? skulle den komma till sverige äns? Och för en som inte vet vad SOMEDAY är så är de världensgodaste doft, de är Justin Bieber's parfym! Så idag åkte jag och mamma in till stan för att köpa den, och lite annat! Jag började typ gråta när jag köpte den.. hihihi!!!   GLAAAAD CHEEEYYY!! ♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards