jessicaericson

Alla inlägg den 5 april 2012

Av jessica - 5 april 2012 16:28

Idag har jag varit på stan och klippt mig, jag tror att jag är nöjd hehe. Efter jag hade vart och klippt mig vandrade jag till gina för att köpa nya sunglasses, och sen blev jag lite jätte kär i ett linne som jag även köpte. De är vitt. Sen skulle jag kolla när bussen gick hem så gick jag till busshållsplatsen vid igor, så gick den 5 över 1 och klockan var 20 över tolv. Så då skulle jag gå till HM, när jag gick där helt vanligt som vem som helst så snubblar jag så klart över en gatusten, sen kollar en gubbe på mig som om jag vore dumi hela huvudet, för han fick man tydligen inte snubbla. Sen satt de några på andra sidan gatan som började asgarv, men jag vet inte om de mig de skrattade åt eller inte.. men de är ju alltid kul att få folk att skratta. sen snubblade jag ännu en gång till, men då tror jag inte att det var någon som såg. och det värsta var att jag gick själv, så jag kunnde ju inte gå och skratta för mig själv heller...

 

det såg verkligen ut så här första gången :(

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards