jessicaericson

Alla inlägg den 7 april 2012

Av jessica - 7 april 2012 15:44

Älskar livet just nu, sitter i uterummet och steeker med mina nya glaajjooor- förkallt att sitta ute dock. Har även fått hembakade bullar, vaniljbullar. liivett!

     

Av jessica - 7 april 2012 14:08

Idag äre påskafton, imorron påskdagen, efter de äre annandag påsk, sen äre tisdag, det betyder att det är skola snart igen, kulkul. Jörgen väckte mig typ halv 10 och sa att påskharen hade varit här, då gick jag upp och satte på mig kläder sen gick jag ut och började leta. Såklart ska min bror hitta sitt eget och mitt, sen går jag runt som ett fån och letar.. Blev lite chockad när jag såg att vi hade fått nya påskägg, dom var jätte storaYEY!

   dock så var de inte fulla med godis. Fast det är bra, för annars skulle jag se ut som gacke när jag kommer tillbaka till skolan. För er som inte vet vem gacke är så är han en tjockis som bor i skultuna. (jag tycker synd om han ba så att alla vet)
 

Nu sitter jag och diggar till Somebody that i used to know på radion, efter den är klar ska jag fokusera på mitt pluggande.   

Av jessica - 7 april 2012 11:38

Om ni tycker om att vara med i tävlingar, och det ni kan vinna är mer läsare på din blogg, tycker jag att ni ska kolla in den här bloggen, ni kommenterar inlägget som heter helgens blogg, hehe. Det är två coola brudar från värmland som driver den här bloggen.

  (klicka på bilden för att komma till deras blogg, eller där det står här)

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards