jessicaericson

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av jessica - 9 maj 2012 22:45

HAR DU:
Ett förhållande: nej
En bästa kill-vän: nej
En bästa tjej-vän: japp
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: tror inte de..
Fått ditt hjärta krossat: tror inte de..
Skrikit åt en lärare: nej

Ljugit för dina föräldrar om vart du är: hehe.. aah..
Några smycken som kostat över 1000 kr: de tror jag inte.
Snusat: nej, de är vidrit.
Druckit alkohol: hihi jaa.. :pp

DAGENS:
Klädsel: mjukisbyxor och en stor tröja
Frisyr: ruffsigt ofixat
Vill ha: biljett till jb's konsert och ett nytt objektiv till min kamera
Låt: the a team 
Saknad: mina vänner.. :)
Köp: inget
Godis: hehe chips.. :p
FÖRSTA:
Vän: haha, kommer inte ihåg. Men jag kommer ihåg att jag var bra vän med ellen när jag gick på dagis.
Bil: är för ung för sånt! 
Kärlek: hihi
Husdjur: katt
Semester: nån ö som till hör spanien xd
Jobb: har inte haft nått..
Köpta skivan: tror jag att jag har köpt någon..
Piercing: öronsnibben
Konsert: per gessle.. xd
SENASTE:
Personen som sms:ade dig: hallalbiffen!! xddd
Personen som du kramade: malin 
Personen som ringde dig: molly
Personen som du ringde: malin
Personen du sa/skrev 'jag älskar dig' till: idon't know, maybe sanna ^^
Alkoholdrycken: cider
Bilfärd: buss hem från skolan.
Filmen du såg: hehe, never say never
Gången du grät: idag...
Måltiden: LAAAAXX!!!   
 
SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: jag skulle inte våga, men jag skulle vilja
Våga hoppa bungyjump: samma svar igen :pp
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: asså nja.. tycker inte om när någon har jätte mycket tatueringar.
Kalla dig själv lycklig: kanske inte exakt just nu, men själv klart!
Kunna gråta över en kille: heheh.. aah..
Kunna gråta över en tjej: 
Ljuga för någon: ja, men de är inte snällt
Kunna springa 50mil: haha noway!!
VAD:
Gör du just nu: smsar (aaa)
Ska du göra imorrn: hoppas på att få gå till skolan!
Säger du till dig själv när allt känns svårt: jag vet inte.. :s 
Har du med dig in på bion: popcorn eller godis. och en vän så klart!
Är det för färg på dina byxor: hehe, har ina byxor på mig.. 
Är det för väder hos dig just nu: svårt att säga, de är mörkt ute
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: asså tyvär så är det nog utseendet. Som om jag skulle möte någon på stan eller liknande. Men annars är det väll hur snäll och omtänksam han är.
Skulle du göra om du vann på lotto: åka till usa, sen träffa kändisaaarrr :DDD 
 
 
 
 
BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: hehehe tror de
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 16!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: niipp
Använder du huvtröjor: men gud ja, det är det bästa som finns!!
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: hihih jaaa
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: de har jag inte tänkt på, men tjejer tror jag.. eller nja, jag vet inte.
VAL:
Solnedgång eller soluppgång: det är finast med solnedgång, men jag säger nog soluppgång för då har man en hel soligdag framför sig^^
Sommar eller vinter: summer ofc
Vilken ålder har varit bäst hittills: när jag gick på mellanstadiet :)
Sova på sida, mage eller rygg: siiidan!! :D
Kramar eller kyssar: donno!! 
Av jessica - 9 maj 2012 20:14

..justin???

 

hahah..?

Av jessica - 9 maj 2012 19:22

Nu mår jag bättre, och som jag känner mig nu så ska jag till skola imorron. Har två redovisningar och det vill man ju inte missa.. eller inte. Ska bli trevlig att träffa mina sötisar igen!   

     

fina bilder från face. 

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards