jessicaericson

Alla inlägg den 28 maj 2012

bad

Av jessica - 28 maj 2012 22:18

insåg nu att in blogg har varit väldigt tråkig ett tag nu, har bara gjort test och skrivit att jag inte har bloggat och så... men jag hoppas på en förbättring så snart som det är möjligt. Det händer inte så mycket nu heller. men aja!

 en bild på mig och min otroligt snygga vän, när vi taggar in för ullebulle! love u!!! ♥♥  

Av jessica - 28 maj 2012 19:55

Asså igår eller vilken dag de var så slog han till en paparazzifotograf för han hade blivit arg/irriterad. fotografen hade ställt frågor om justins låt som har läckt ut, och justin ville inte svara på några frågor, sen började paparazzin kalla sel en massa saker och då hade justin blivit arg och slog till paparazzin. Och då ringde fotografen ambulansen och då kom polisen och sånt. Asså jag blir så irriterad på paparazzin. Kan ni inte bara låta justin vara någon gång? snäll kan ni låta han ha ett privat liv nån gång? asså Jag vet att ni inte kommer att läsa de här och allt men asså snälla människor?? hoppas att ni har en hjärna som ni kan tänka till med någon gång?!! asså åååh.. -.- blir så här irriterad!!!

ni bryr er säkert inte men jag ville bara skriva av mig lite och sen säga att jag lever. Det har varit så fint väder så jag har inte haft tid för bloggen!! 

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards