jessicaericson

Alla inlägg under september 2011

Av jessica - 17 september 2011 20:46

dagen blev inte alls som jag trodde att den skulle bli, jag läste hela förmiddan och sen krattade jag, sen körde jag lite gräsklippare för skojskull, de va jätte kul!  Sen skrev jag lite på tekniken och sen ringer molly och frågar om jag vill följa med och spela fotboll. Så kom hem för 45 minuter sen, fick en boll i magen :( haha men de gjorde inte lika ont som jag trodde att de skulle göra! (y) Nu ska jag duscha sen ska jag kolla  på tv och tjocka mig med lite godis! 

Av jessica - 17 september 2011 10:52

Nu har jag ätit frukost, och ska fixa till mig lite. Sen blire att skriva på tekniken.. jag orkar inte..de är så himla tråkigt   Jag vet inte vad jag ska skriva heller, måste komma på nått ganska snart!!

Av jessica - 16 september 2011 15:05

Hej, nu har jag varit hemma ett tag, de har väll inte hänt nått i skolan idag direkt. Men mina muffinsar de var suksé, ville bara berätta d.. haha nej, assåh jah bah skojjha assåh!


Nu är jag med på justins parfym hemsida ;)

     de andra är bara npn random person, heheh..


Nu ska jag jobba lite med tekniken, den skulle vara klar i dag. Men jag fatta inget så jag får tills på måndag morgon på mig! ;)

Av jessica - 15 september 2011 17:32

Nu har jag bakat klart!   de är inte jag som har tagit bilden, bilden jag tog ville inte ladda upp! :(


aja, men nu ska jag byta om och fylla på vatten flaskan, sen drar jag till dansen!!! :''D som jag har längtat! 


btw, nu har jag haft datan i en vecka! hihi

Av jessica - 15 september 2011 15:43

Nu ska jag baka chokladmuffins till skolan, de är alltid två elever som bakar till varje fredag och den här gången var de min tur.

Jag kom på igår att jag skulle baka, men så jag fick lite panik så jag tog de första och bästa.. då blev de muffins  

har bakat muffins en gång tidingare, ocå då hade nojjan min gula hokeyhjälm på sig när hon åt den, hiih hon är så gullig!

   

Av jessica - 14 september 2011 22:28

ville bara berätta att nu har vi precis avslutat vårt 2 timmar långa skype samtal, de var de bästa som någonsin hänt mig!!! haha nej då, men de va juh as kul!  

       super gullig bild! ❤❤

Av jessica - 14 september 2011 18:08

... finns de, deär bara jobbigt???

Nu sitter jag och jobbar med Teknik, men jag fattar inte vad man ska skriva.. jag fattar själva ämnet, men de kan vara kul och veta vad man ska skriva oxå...


Idag iskoan hade vi miljö dag och de va verkligen tråkigt, idag skaffade jag och mina kära vänner, Anna & Matte'sa´Ark + linnea, anna ska vara med henne, skype så ikväll ska vi sitta och skypa, yippi! :D nått kul får man göra idag oxå!

 


Nu blire mat, vi ska ät bajs D:

Av jessica - 13 september 2011 19:59

har inte blivit nån bloggning under dagen, men aah.. Nu ska jag kolla på idol iallafall! :)

igår var den en som kom i onepiace, men man fick inte se när den sjung men man såg han när han satt och vänta. Man kommer juh inte i de? :o



Idag har skolan bara varit allmän seg, har haft vikarie typ på varje lektion... och d vet juh inget om de ämnet och när man frågar om de ba ' jag vet inte', så äre typ jämt.. imorron ska vi ha nån miljö dag, verkar inte så jätte kul! menmen..  

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards