jessicaericson

Alla inlägg under september 2011

Av jessica - 9 september 2011 07:37

hej, ska snart dra till skolan med min nya data, super glad! :)

jag fick datan först igår, fett  stolt, hehe nej då. kan typ inte fatta att jag har en mac nu! 

efter skolan idag, eller senare på kväll ska jag ty ha en liten film kväll, hehehe... men vet inte vilken film vi ska kolla på än, men de berättarjag senare!

   dagens facelook!   

Av jessica - 7 september 2011 07:34

Igår hade vi datakurs för att lära oss, bli bättre, på våra datorer vi ska få imorron!, de är nämligen MAC vi ska få, den är juh lite krångligare.. nee!.. dom är jätte söta, vi ska få MACBook, vita, jag älskar vita MACar, super söttt!!!!!   

När vi får våra datorer kommer de vara hejdå hp, hehe, nej då, men nästan, kommer använda MACen mer än min vanliga data, kommer att ha bilder och sånt i min vanliga, och skol grejjer i MACen typ!  

de är så himla cooooooolt     

   ♥♥

Av jessica - 7 september 2011 07:29


älska låten! :'") 

Av jessica - 7 september 2011 07:16

jag fick en fråga om vad bloggen jag läste heter, och de heter nämligen

http://valdtagentjej.blogg.se/

   

asså jag vet att de är lite äckligt att jag lägger ut en bild på en annas rumpa, men våldtäkter asså! -.- 


Av jessica - 3 september 2011 14:04

hejhej!

Just nu sitter jag och äter passionsfrukt och läser en tjej's blogg, som handlar om när hon blev våldtagen. Jag ska nänligen skriva om våldtäkter i skolan, och då kan de ju vara bra och veta hu en människa känner sig efter och sånt.

Senare i dag ska jag följa med Malin Wijkander till hennes sköthäst, sen efter vi har varit där ska jag hem till henne, våra familjer ska umgås i kväll, kommer nog bli mysigt! :) 

Av jessica - 2 september 2011 14:53

Hej bloggen, idag har de inte hänt något speciellt direkt!

När jag vaknade idag så insåg jag att de var fredag och då ska man lyssna på den här:


sen har jag haft en lock ihåret som ser ut som en bajskorv, not so nice!

 

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards