jessicaericson

Alla inlägg under november 2011

-

Av jessica - 12 november 2011 13:50

Nu är jag klar med svenskan, så mamma ska bara läsa igenom den engång sen så ska jag skicka iväg den. wuhu! 

Om en halvtimme eller nått så kommer jörgens föreldrar hit för tårta, för i veckan så fyllde juh han år, sen nästa fredag så ska vi fira han igen men för min släkt! sen äre tv till, julafton och sen äre min tur att fylla år! ;) 15, yey! om tre månader blir Sanna 16...hehe... kul? svar NEJ?! känner mig så liten! :p

Av jessica - 11 november 2011 15:36

Nu ska jag ta skriva en reflektion i svenskan, sen ska jag ta och fixa mig sen ska jag till min kusin som har fyllt år, grattis till dig tror att han blir 21.. så stora de har blivit! :D

 

Av jessica - 10 november 2011 22:21


idag berättade min lärare en hämsk sak, vill inte säga de här på bloggen.. men ni fattar nog!

 

det blev ganska många tårar, du kommer klara de här! ♥

Av jessica - 9 november 2011 16:50

idag har de varit nästan en helt vanlig dag! På morgonen "redovisade" jag och nojjan våra engelska bloggar, det var ett arbete vi skulle göra i engelskan.. sen hade vi idrott med Niklas björkman och Johan Bertilson, de är praktikanter. De har gott på vår skola tidigare med de gick ut 2009! Nu ska jag skriva min bokrecension, men jag vet inte riktigt hur de kommer att gå, för jag har läst en novell och de ska man koppla til krig men jag fattar inte hur jag ska görade.. men ullis, våran lärare, ska hjälpa mig med de imorron. 

 

 Ich liebe dich Ich liebe dich Ich liebe dich Ich liebe dich Ich liebe dich Ich liebe dich Ich liebe dich Ich liebe dich

Av jessica - 9 november 2011 16:01

Snart ska Justin Bieber vara med på nickelodeon, har längtat att kolla på de igen. De var ett tag sen!

 

Av jessica - 5 november 2011 00:30

Imorron kommer jag vara en upptagen kvinna, dock är jag inte ännu en kvinna men ändå. Efter lunch imorron ska jag vara med Josefin, vi ska träna på vår dans. Vi har inte riktigt lärt oss den än, och jag tror att de är dags att göra de! Sen vid halv 7 ska jag till sanna för att fira.. hallå? Jessica?? JESSICA, VI SKA INTE FIRA NÅN JÄVEL! nehä, förlåt då.. Vi ska tydligen bara va där! JAG ÄR JU SÅ NORMAL?! nämen vi ska ha en vanlig tjejkväll, de blir jag, Anna, Sanna, Neu, Chan och Pennan, Saoi skulle oxå komma men hon kunnde inte! :/ 

men nu ska ni få njuta av min fina kompis Josefin

 

älskar alla mina vänner!     

Av jessica - 5 november 2011 00:22

Idag vare olles tur att lämna idol, för den som missade idag så stod de mellan Olle och Amanda P. Jag tycker att Amanda ska åka ut, tycker att hon är för mycket bara. Lägger upp en bild på bästa Olle  

 

Jag är en glad kille jag, dock är inte jag lika glad för Olle åke, sånt är livet..

Av jessica - 4 november 2011 14:06










Nu är det en kvinna i typ 20 årsåldern som säger att Justin är pappa till hennes barn, de tror jag inte på. Varför skulle justin göra de? men man vet juh aldrig, tror inte att han skulle gör så mot selena direkt! 

 

att man säger en sån här sak för att bli rik? Tycker att hela den här grejen verkar konstig. kollade på ett klipp på youtube, då var de en snubbe som sa att hon hade kommit backstage, vet inte på vad, och sen att de hade gått in på en toa och haffat.. De låter verkligen troligt! Han kunnde lika väl ha hittat på de själv.. menmen! hehe, de skulle juh inte vara fel om de föddes en till söt "Justin Bieber" 

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards