jessicaericson

Alla inlägg under november 2011

Av jessica - 3 november 2011 21:32

Kom hem från sanna för typ 4 timmar sen, idag gick vi på stan! hittade tre tröjor på rea alla tre! så de var juh bra! Det blev inget maraton, haha! vi kollade på en annan film iställen. Den hette school of party! Sen vill jag bara säga att Rihanna konserten blev inställd. helt sjukt! tycker verkligen synd om alla som var där!

får samma bild igen, orkar inte ladda upp en annan! 

Av jessica - 2 november 2011 13:27

Idag ska jag sova hos min bästis Sanna! Ska till henne ikväll, för jag ska städa och sen ska jag läsa min bok. Jag tror att vi skulle ha beck eller walander maraton, men jag vet inte riktigt.

love you bästis! ♥  

Av jessica - 2 november 2011 13:19

Idag ska mina kära vänner Mathilda, Anna och Linnea gå på Rihanna konserten, jag är inte alls avensjuk på er! Inte alls!

   

Av jessica - 1 november 2011 22:50

inlägget jag skrev nyss blev lite misslyckat.. jag vet inte riktigt vad som hände! Men jag testar igen, annars länkar jag klippen. Tycker att ni ska kolla på dom!


De går inte, så.. här får ni länkarna:

http://www.youtube.com/user/TheEllenShow#p/search/35/sBx17HJLCnM - Hittade nyss ett kul klipp på youtube. Men problemet är att de inte alls är kul! inte alls!


http://www.youtube.com/user/TheEllenShow#p/search/25/KK5gyFBL0Ukjag hittade ett till klipp på den tokiga tjejen!

 

http://www.youtube.com/user/TheEllenShow#p/search/1/c9exO9Kac-I - och justin var där idag, så snacka de om selena! han skämdes lite grann tror jag! Men tyckte att de var ganska sött!!  

Av jessica - 1 november 2011 22:35

hittade nyss ett kul klipp på youtube. Men problemet är att de inte alls är kul! inte alls!

jag hittade ett till klipp på den tokiga tjejen! 


och justin var där idag, så snacka de om selena! han skämdes lite grann tror jag! Men tyckte att de var ganska sött!!  

Av jessica - 1 november 2011 15:00

idag har jag typ ängnat halva dagen åt att kolla på lite justin saker, vill ha allt, men speciellt de här:

                  älskade den är jätte mycket!        


 

sen tyckte jag att den är var lite rolig  

 

allt är från en och samma sida. http://justinbieber.shop.bravadousa.com/ 

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards