jessicaericson

Alla inlägg under december 2011

Av jessica - 13 december 2011 18:09

Idag hade vi lucia för skolan. Dock så tyckte jag att de var bättre i Lördags, synd bara att lucian var tvungen att sätta sig ner för hon höll på att svimma... :(

sara lässman, var lucia i år! Du var verkligen fin!  

Av jessica - 10 december 2011 12:06


Idag ska vi ha lucia för allmänheten! Sen så ska vi ha lucia för skolan på tisdag, då de egentligen är lucia! Lucian kommer bli jätte fin tror jag! 

Av jessica - 8 december 2011 21:11

   

Jag just nu! Har tagit kort med Dansgruppen!! Yey

Av jessica - 7 december 2011 08:10

När jag vaknar så ser jag att de är helt vitt på marken! det är snö och det snöar nu oxå! glad chey! 

Av jessica - 6 december 2011 17:34

Kollade nyss på sista avsnittet på modelljakten, alltså finalen! det var Julia Schneider som vann, hehe kul!

hatade henne mest!  

Av jessica - 6 december 2011 16:44

Nu har jag vilat hjärnan lite, så ska nog börja plugga lite so! men innan jag gör de så ska jag ta min chokladkalender!

haha, jag har tagit min bror's kalender såg jag nu! haha..

sen en så ska ni få en ganska ful bild på mig oxå!

ser fan ut som ett litet barn..  

Av jessica - 6 december 2011 15:05

äntligen klar med kemiprovet! har setat med de i f*cking två timmar ska bli skönt att komma hem och plugga so nu, haha eller inte!!
kanske gör ett inlägg när jag kommer hem 

Av jessica - 4 december 2011 20:37

som ni ser så har jag skaffat mig en ny design, hoppas på att jag kommer göra en ny! För mitt ansikte syns inte på denhär, så de är därför jag har en smilies som ansikte ist. Sen så äre jätte dåligt kvalité för jag tog den med kameran på datan. Kommer göra en ny när de är snö ute.


Just nu sitter jag och läser om Hitler, de är sjukt tråkigt!


    fint hakkors!
vill bara gå och sova men de kan jag inte, måste plugga nu, för imorron har jag inte tid. För då ska jag plugga Kemi, för på Tisdag har vi 2 prov. So-historia och kemi, båda ämnena suger lika mycket! aja, nu ska jag väll fortsätta plugga. ville bara säga att jag har en ny design! hihi!

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards