jessicaericson

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av jessica - 6 mars 2011 20:48

Nu har jag kollat klart på solsidan ocn nu äre bara timeout kvar sen ska jag göra mig klar för min säg!
ska upp tidigare imorron för vi ska ha prao vecka!, och jag ska praoa på Nordsjö Ide&design,


Go' natt, see u to morrow!

 

Av jessica - 6 mars 2011 19:34

Hej alla söta bloggläsare!  

Först på morgonen så åkte jag och familjen och pimplade i Bångbosjön. HAHAHA,kan säga att de inte blev så mycket fiskanades vi stog mest och ficka   OOOHHH SÅ SOVA JAG LITE OXÅ  

När vi kom hem då duschade jag och sen drog jag över till Molly, hon skjutsa min på en madras bakom en fyrhjuling!, de va 7kt kul! Åkte av nåra gånger, och ena gången slog jag i armbågen! Men fyrhjulingen dog sen så gick vi till en skog som ligger nära oss, när vi skulle gå där ifrån so ville Molly ha med sig en jävla rutten stol och en gamml stege från skogen, och stegen vägde ton!! Hihihi, inte ton men mycket!

Men nu ska jag gå och äta lite glass och kolla på SOLSIDAN sen, älskar solsidan  

Pusshej!!

Tidigare månad - Senare månad

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Mars 2011 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards