jessicaericson

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av jessica - 13 mars 2011 19:30

 

Nu ska jag gå och duscha, sedan blir de SOLSIDAN,altså Ove! han är bara för bra!

Jag hoppas verkligen att mitt paket kommer imorron med min bok!  

Av jessica - 13 mars 2011 18:29

Jag fick en fråga förut om hur jag gjorde min header!, men jag vet inte riktigt vad du menade på den, men jag tror att de var dehär JESSICAjessica alstås texten! 
så nu tänkte jag visa hur jag gjorde de!


Först måste jag säga att du måste ha photshop!
hehe, och jag har inte de nyaste direkt! x) 


1.

Förs skriver du de du vill skriva i stora bokstäver, men en fin text som du tycker om. :)


2. Sedan skriver du samma sak i små bokstäver som i stora och i en annan färg.


3.      där du ändrar synlighet på ordet.   sen ändrar du nån av texterna till så mycket du vill att den ska synas, sen äre klart!,

hoppas att du fattade! :) är inte king på att förklara saker "/


juste de är sträcken som blir, skit i dem! de är lite konstigt bara för att jag har laddat ner photoshop!, men de ska inte vara där egentligen! "/

Av jessica - 13 mars 2011 15:48

HEY!

Jag har inte bloggat den här veckan för jag har inte orkat, har varit så slut efter dagarna på praktiken! (n) menaja, nu skiter vi i de!

När jag prakteserade fick jag göra lite olika saker, jag fick måla, plocka upp varor fixa med taperter och massa mer! Det har varit en rolig vecka. Och i fredags fick jag vara ledig!, SUPERSKÖÖÖÖÖÖNT!! 

I onsdags när jag kom hem så låg de ett packet utan för dörren, de var min JBkalender!, min bok var aldrig med men jag hoppas att den kommer imorron! 


Den här helgen har jag vet vart på erikslund, idag fick jag med mig luddstrumpor, två par, svart/vit & rosa/vit! super gulliga! ;d

Imorron var de skola igen då, de ska bli roligt för jag gillar inte lov, bara sommar-&jullov. Nu tycker säkert alla att jag är kneeepp och konstig! men d kan jag leva med!, hiihii!!

Gårdagens outfit:

   

Tidigare månad - Senare månad

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Mars 2011 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards