jessicaericson

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av jessica - 25 mars 2011 19:06

juste, idag satt jag upp mina affischer jag fick från Sara när hon ko hem från Newyork!, var tvungen och ha en slags ram, och de hittade jag på min stol idag :) 

Mamma hade varit lite busig och gömy dem för mig x), älskar dig ändå mamma ♥


nu ska jag gå och äta, sen blir de Let's Dance final! :) 

Av jessica - 25 mars 2011 17:43

Igår så var jag på NEVERSAYNEVER med Linnea, Mathilda och Anna! Den var super bra. Heheh klart så grät jag!,men jag trodde att jag skulle gråta mer än vad jag gjorde! Innan vi såg bion så åt vi på Goutér, de har supergoda mackor där! vi tänkte äta på nya subway men de var ganska mycker folk på subway "/


      


Men idag har jag varit hemme från skolan för jag hade ont i magen, men nu mår jag bättre iaf!, eller de komemr och går om jag ska vara helt ärlig D:

Men jag har ängnat hela dagen till att göra ett klipp till youtube, Jag fick typ göra om de 3 gånger och de var inte kul. Men nu kan man inte kolla på de ist bara om man är medlem eller kommer från ett annat land tror jag. Men min kompis har lagt upp ganska måna klipp så jag ska fråga henne senare. För nu årkar jag inte med de, 7kt jobbigt!! D;

   

Tidigare månad - Senare månad

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Mars 2011 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards