jessicaericson

Alla inlägg under januari 2012

Av jessica - 9 januari 2012 12:44

de är den här låten Danny ska uppträda på melodofestivalen iår, såklart ska han även sjung! Tror att den kommer bli jätte bra, de hoppas jag på. Ska ringa och rösta flera gånger för samma dag som han ska uppträda fyller han år! hihi Grattis söt Danny! ♥

Av jessica - 9 januari 2012 07:22

Idag äre första skoldagen på 2012! Har inte fattan än att de är 2012, men de gör jag nog snart.   Dagens outfit.

De där två smala ringarna är Sannas, ska ge dem till henne när vi kommer til skolan, tog på mig dom så att jag inte skulle glömma dom. Sen sitter de så högt up på fingret för Sanna har så små söta händer/fingrar! :)


Nej, nu ska jag kolla på TV tills jag ska till skolan, hörs!


Av jessica - 8 januari 2012 16:12

Sitter och typ och halvgråter och ryser i hela min kropp. Lyssnar sp klart på Justin!

DÅÅ:

NUUUU:

oberskrivligt ♥♥♥ Inget är bättre än dig!

En dag kommer min dröm bli sann, Never say never right?

Av jessica - 6 januari 2012 23:51

hej på dig!

idag har jag och min familj ätit ute för igår så hade jörgen och mamma varit gifta i 10 år! Men innan vi åkte till stan så hämtade vi ut min kalender, som nu sitter min vägg

Imorron ska jag gå på stan med min bästis, de va ett tag sen vi gjorde de! så de kommer bli super mysigt!


bild från ny år! pözz på dig sötis! :**

nej, nu ska jag sova.. om jag kan! när vi hade höstlov satt jag typ uppe hela nättera sen dess har jag haft de svårt att somna tidigt..

Av jessica - 5 januari 2012 16:59

Idag har jag inte gjort så mycke, har typ kollat på TV halva dagen, sen så har jag tagit lite kort och duschat! 

har tagit de här kortet + lite andra! Den är lite överdrivet mycke efekter på den, men skulle bara testa! hehehehe

Av jessica - 5 januari 2012 16:55

För en stund sen så var jag och hämtade posten, och då hade mamma fått ett brev från posten! öppnade de - fyskäms Jessica! Fast jag visste att de va till mig hihi, Beställde Justin's kalender för 2012 för nån dag sen! så idag kom den! :D 

Gissar på att jag och mamma åker och hämtar den när hon kommer hem från jobbet, som borde vara snart!

 

Av jessica - 3 januari 2012 23:51

Nu klagar mina kompisar på att jag måste blogga, så nu tänker jag göra de glada. För just nu sitter jag och skriver ett mycket onödigt inlägg på bloggen, har ingen aning om vad jag ska skriva!


Nyår, det va jätte mysigt hos pennan. När vi kom till henne så lagade vi lyxig mat- tacos, sen så kollade vi på saw 2 och 3, sen vid 12 slaget gick vi ut och kollade på när alla sköt sina raketer.De va verkligen jättefin, de är de finaste på året tycker jag. Sen åt vi en hemmagjort glass som va super go'! De va en toppen kväll verkligen   

de blev visst oskärpa.. men de funkar bra som de är!   

De ända jag har kvar att säga nu är väll: DÅ ÄRE 2012!! 

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards