jessicaericson

Alla inlägg under januari 2012

Av jessica - 26 januari 2012 19:15

Om typ en halvimme eller nått så far jag till dansen, första gången för den här terminen! Jag och Josefine har bytt grupper för vi har blivit för gammla för att gå i den gruppen vi gick i, så nu ska vi gå i gruppen Ungdomar&vuxna. Det känns inte bekvämt, tänkt om de är bara 30 åriga människor som dansar, snuskigt.

 

♥♥

Av jessica - 26 januari 2012 17:15

Tycker att vi kan lägga ut den här bilden igen, för att den var så söt!

 

...

Av jessica - 26 januari 2012 17:10

Nu sitter jag i min säng och kollar på TV och pluggar SO. Har prov på Måndag så ska sitta hela helgen och läsa om kriget. Efter de här kriget hoppas jag att att de inte finns några fler krig som jag behöver lösa om, tycker inte alls att dehär är rolig. Så ska kolla på TV tills min mamma kommer hem sen så ska hon få hjälpa mig lite med min engelska som jag ska redovisa imorron! Som jag inte vill redovisa, verkligen inte! HATAR ATT REDOVISA ENGELSKA! Ni som inte vet de så är engelska mitt värsta ämne i skolan. Tycker att de är kul med engelska, jag vet att de kanske låter gott.. konstigt att de är mitt värsta ämne men ändå tycker jag om det. Tycker inte om engelskan för att jag har svårt för de, jag hatar verkligen gramatiken.

               

här får ni nån roliga/fula/tråliga/söta/FINA biler!

Av jessica - 25 januari 2012 08:49

Idag är jag hemma från skolan för jag har ont i magen, men de är bättre nu än när jag vakna!

Och idag fyller min katt år, men jag vet inte hur gammal han blir.. Men tror att han blir 6-7 nått. Känner mig aå taskig mot min lilla kissemisse!

 GRAAATTTIIIIISSSS TJOCKIIISSS!!!   
Min kusin fyller även år idag, så grattis till dig oxå! :)

Hade tänkt att skriva lite på SO'n nu. 

Av jessica - 24 januari 2012 08:59

Nu sitter jag på min matte lektion och lyssnar på gamla idoler, här är en begåvad kille!

kolla hans smile när han får sin guldbiljett, så sött! Calle va så duktig.

Av jessica - 22 januari 2012 21:41

Go'kväll

Nu har jag kollat på Mission Impossible, eller Tom Cruise!   Han är såååå snygg!

 

Nu ska jag ta och sova, hoppas att jag dömmer om cruise!!! puss på dej och er   

Av jessica - 22 januari 2012 18:20

Av jessica - 22 januari 2012 17:34

Idag gick jag upp kvart i 7, har inte gått upp så tidigt på evigheter på helegen då alltså. Jag har stått och sålt mackor från typ 8 till 2, de har varit lite segt. När jag kom hem tog jag hand om min blogg och fixade den, tycker att vi kan säga hejdå vinter och hej sommar, men de går tyvär inte. För de är fortfarande snö ute...

     

Snart är jag klar med min svenska uppgift, men jag ska skriva en till posetiv sak om miljöbilar med kommer inte på någon, de finns ganska många men jag vill hitta på någon jätte bra! hehe..

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards