jessicaericson

Alla inlägg under januari 2012

Av jessica - 21 januari 2012 16:24

Idag har jag börjat på min svenska, och städat mitt rum! Och nu ska jag gå in i duschen för kl 6 kommer mina kusiner för vi ska fira mig och mamma, att vi har fyllt år.

Men mendan jag är i duschen kan ni få lyssna på två låtar!

see u later!   

Av jessica - 20 januari 2012 22:14

kollar på Mammor & mini modeller på tv3 play, fattar inte att man rakar benen på en 8 åring? :o helt sick!

nej jag tycker bara att de är lite överdrivet!

Sen mamman längst till vänster hennes syster/kompis/nått har vart med i ensam mamma söker, hahah!

tror att jag ska ta och sova nu, är ganska trött!    

Av jessica - 19 januari 2012 20:30

 tyckte att den här låten passade bra, de som hände mig i dag i skolan. Jag krossade ett fönster, genom att göra ingenting.. lyckat va? Nu ska ni få höra hur de gick till, och och anna satt i svampen och jobbade. så satt jag på fönsterbänken och lutade mig mot fönstret och där hade jag setat ett tag, sen skulle jag klia mig på ryggen sen så lutade jag mig tillbaka och sen pang, så gick fönstret sönder.. fönstrerna i skolan har två "lager" glas och jag hade tur att de som va inne bara gick sönder annars hade jag ramlat ut genom fönstret..  

Sen så ska jag vara ärlig, att jag har aldrig lyssnat på krossa alla fönster, så jag vet inte om den är bra eller dålig! ;) 

Nej ,nu ska jag gå och duscha och sen så ska jag nog sova, är trött!

1D

Av jessica - 15 januari 2012 15:27

sitter och pluggar so, men de går inte så speciellt bra..! ska läsa 20 sidor om andra världskriget, och de är bara tråkigt..

men ist sitter jag och kollar på 1D's nya musikvideo som kom upp idag!  så söta! Ryser i hela kroppen, äre normalt att man ryser på magen? O.o

HARRY STYLES! ♥

13

Av jessica - 13 januari 2012 21:45

idag är det fredag den 13:de, har inte hänt mig nått idag, inte än iaf! Tror inte att de kommer göra de heller.

Idag har de varit en vanlig skoldag, inget speciellt har hänt. Nu har jag skickat nästan 80 låtar till min mobil, de va lite små drygt. Nu ska jag vila för jag har fått sjukt ont i min rygg nu när jag har setat på samma sätt i fler timmar...

Jag har bytit mobil till en annan, har trötnat jätte mycke på min xperia och sen så är den så liten och är almänt jobbig.

 De är nästan fullt på minnes kortet..  

Av jessica - 11 januari 2012 07:55

Go'morron!

Gör ett litet fort inlägg på bloggen!

Drar nu till skolan,skulle egentligen ha duschat i morse men tror ni att jag han de? försov mig med en hel jävla timme.. så kan de bli! Skulle inte ha vaknat om min mamma inte skulle ha ringt och fråga om jag var vaken. Hehe som jag inte var dårå men de vet inte hon mohahahah!

Av jessica - 10 januari 2012 07:40

Kollade nyss på denna videon:

 Helt otrolig du är, kan du inte komma till vår skola och uppträda? Det skulle vi behöva! verkligen!


Då åker man till skolan snart då!

Av jessica - 9 januari 2012 21:38

Nu sitter jag och kollar på 2 1/2 män, medan jag dricker min o'boy. Gott!  

skumad mjölk + o'boy = ♥  

OM MIG


hej, här på min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar.

FRÅGA MIG

2 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

SÖK I BLOGGEN

SENSATE INLÄGGEN

ARKIV

KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards